Recenzie (940)
Prípady 1. oddelenia - Veteráni (2022) (epizóda)
Jediná výtka směřuje k okamžitému nasměrování diváka k pachateli a to hned z několika důvodů. Jinak výborná práce. Polívka potěšil.
Dívky nemají chodit v noci samy (2021)
Jdou dvě holky z večírku a kromě toho, že to jsou lesby a jedna si odře nohu se nestane nic. Bývalo dobrým zvykem u krátkometrážních filmů, že měli nějaký nápad, dějový spád a něco se tam stalo. Poslední dobou to ale moc neplatí. Nedoporučuji, o ničem a k ničemu.
Predestination (2014)
Paradox je hodně slabé slovo. To, co zde autoři vytvořili je totální časový bordel. Ale je tam pár zásadních chyb, které neodpustím a uberu hvězdu. Ale rozhodně stojí za to vidět, především příznivcům žánru.
Hořký svět - Dej Bůh štěstí (2022) (epizóda)
Taky se obávám další vztahovky a trojúhelníku ... Ale zatím se to ještě dalo. Spíš ale k 50% už.
Prípady 1. oddelenia - Fľaša (2022) (epizóda)
Za mě naprostá špička. Zlatej teletext a vopruz ještě navíc pobavili.
Neúnavný (2021)
Místy zdlouhavé a trapné. Na druhou stranu je to výborné rodinné tématické drama s reálným a uvěřitelným průběhem a otevřeným koncem, jak je dnes zvykem. Ale na poctivých 80% a doporučení to rozhodně je.
Sherlock: Ohavná nevesta (2016) (TV film)
Vezmi podprůměrné oproti tomu na co jsem byl zvyklý ...
Hořký svět - Dědictví (2022) (epizóda)
Komedie vůbec, ale jinak dobrý. Čekal jsem něco jako Pálavu a byl jsem velmi mile překvapen.
Zámek a klíč - Loučení (2022) (epizóda)
Zakončení jak má být. A je dobře toho včas nechat.
Zámek a klíč - Obležení (2022) (epizóda)
Malý spoiler : Ale no tak ... Přesýpací hodiny jako pojistka, jakoby tam nikdy nebyl ... Jako vážně? Myslím, že po něm zůstalo víc než dost změn. Zamyslel se nad tím někdo u scénáře? Ubírám hvězdu za tuto nelogičnost. Jinak ale super.