Recenzie (940)
Stella (2019) (TV film)
Herecky vynikající, příběh vynikající. Jen pro mě je prostě neuvěřitelný a nepochopitelný.
Enola Holmesová 2 (2022)
50%, první půlka nestála za nic, druhá už šla, prospěla by kratší stopáž. A nakonec máme černého Watsona, ach jo ...
Všiváci (2014)
Hodně zvláštní počin, ale zdejších aktuálně 44% je velmi málo, nesouhlasím a jdu výš.
Môj kamoš obor (2016)
Ke konci funguje docela dobře i jako komedie. Pro mladší děti určitě dobré, krásný vizuál.
Plni milosti (2022)
Podle skutečných událostí. Výborná práce, příběh, většinou i herci, dobré, povedlo se. Není to vyloženě jen komedie. Doporučuji.
Včelí léto (2021) (študentský film)
Hmmm, holka si koupí na studentskou půjčku včely. Roj jí uletí, koupí tedy novou královnu na internetu a mají med. Toť vše. Nápad nula, příběh nula, herecky bída. Hlavní hrdinka se tváří od začátku do konce, jako když jí doslova ulítly ty včely. Navíc je to k unudění, jen všudypřítomné bzučení včel. Tohle není studentské drama, to je filmařská tragédie. Studentovi bych dal z milosti za čtyři, ale koukat se na to skoro nedá.
Kabinet kuriozit Guillerma Del Tora - Položka 36 (2022) (epizóda)
To bylo ale o ničem, naprosto. Čekal jsem mnohem víc.
Ledviny bez viny (2022) (TV film)
Ajaj, tohle bolí. Čermák, Balzarová, Pidrmanová herecky dobré. Ale ten příběh, hudba a konec ... OMG! Jedna hvězda za herecké výkony, zbytek nestojí za řeč
Známi neznámi (2021)
Překvapilo. Viděl jsem vynikající originál, myslím, že se od něj v pár nakonec dost podstatných detailech tenhle český remake liší. Ale herecky dobré, Hofmana mám rád, nezklamal, i ostatní dobří. Pokud jste neviděli originál, budete asi hodně spokojeni. V opačném případě ale stejně stojí za to, to vidět, bavilo.
S písní v tísni (2022) (TV film)
Vzhledem k místnímu hodnocení jdu výš, protože současných 37% mi přijde málo. Ano, místy je to trapné, celý příběh se točí kolem strkání dilatátoru do zadku ... Ale co, viděl jsem už větší kraviny. 50% zaokrouhlených nahoru.