Recenzie (435)
Temné nebo (2013)
Jediné co se v tomhle filmu zatemnilo byl mozek scénáristy/režiséra. Tolik klišé a nesmyslných scén už jsem vážně hodně dlouho neviděl. Navíc je to typ filmu, který bohužel není tak dementní, aby bavil alespoň jako nechtěná komedie. Jen nuda a utrpení.
Ako za starých čias (2012)
Hodně vyšisované legendy.
Bez doteku (2013)
Mrazivá věrohodnost? (viz text distributora) Já tedy měl pocit, že méně věrohodný film jsem letos ještě neviděl. Zřejmě za to můžou extrémně nahlouplé dialogy, ale i mí jinak docela oblíbení herci (Hádek, Malý) mi tady připadali jak ochotníci okresního formátu.
Štvorlístok v službách kráľa (2013)
Zpráva ze zákulisí: nečekané odložení premiéry filmu prý způsobila náhlá indispozice Fifinky - přiotrávila se prošlým pribináčkem.
James Bond: Skyfall (2012)
Moc nechápu to všeobecné nadšení, asi si to budu muset dát znovu, jestli mi něco neuniklo. Po prvním shlédnutí jsem každopádně měl dojem, že zápletka a jednání všech postav je extra stupidní i na bondovku, což obzvlášť dobře vyniká v kontrastu k těm vážným "emo" scénám. Navíc mi připadalo, že všechny scény jsou předělané výpůjčky z nějakých jiných filmů, že prostě ze Skyfallu nezbude nic zapamatovatelného pro budoucí bondology.
Posel (2012)
Asi jsem to s tím hodnocení trochu přehnal, film mě totiž docela příjemně překvapil. Od českých filmů už nic nečekám, takže vidět něco, co mě nefackuje toporností, trapností a laciným humorem je tak trochu zjevení. A Matěj Hádek v hlavní roli je skvěle nesympatický. (Nakonec musím hodnocení snížit, protože jsem si už po týdnu nemohl vůbec vzpomenout o čem to bylo).
Špína z ulice (1987)
Film trash, navíc jeden z těch nejmíň zábavných svého druhu.
Divosi (2012)
Takhle to dopadá, když režisér neví, že je senilní a nikdo se mu to neodváží říct.
Bournov odkaz (2012)
Dvě třetiny filmu příjemná oddechovka, závěrečná komicky přepálená "katarzní" honička a nijaký konec strhávají Bourneův odkaz z lehkého nadprůměru do konfekčního průměru. Zapomenuto.
Eštebák (2011)
U většiny současných českých (a slovenských :-)) filmů mám dojem, že tvůrci natočený materiál svěří počítači a spustí program "Náhodný sestřih". V "Konfidentovi" mi taky řada scén přebývala a některé zas chyběly . Film mě vůbec nedokázal vtáhnout, přišel mi nevěrohodný a bez vnitřní logiky. Ve srovnání s podobnými "Životy těch druhých", ale třeba i s "Pouty" je pro mě bohužel "Konfident" dost slabým odvarem.