Recenzie (56)
Bink v meste (1994)
Mne sa to veľmi páčilo. Samozrejme treba odpojiť mozog. Je to určené pre malé deti a je to aj točené tak aby decka boli spokojné.
Druhá šanca - Episode 8 (2022) (epizóda)
No tu sa dá len súhlasiť s Arsenal83. No chápem že chceli ukázať ako zomrel ich kolega lekár. Chceli ukázať aký boli lekári obetaví. Len nie nadarmo sa hovorí... "Niekedy menej tlačiť na pílu, znamená viac bodov na CSFD" :D
Výnimočná Nikol (2022) (seriál)
Ako zábavka pri TV na večer... Celkom ujde, ja som sa celkom bavil. Infantilné, jednoduché, ale fajn. Nenútilo ma to rozmýšľať.
Zamotaná v čase (2021) (seriál)
Allegra sní o tom, že se stane členkou hudebního divadelního souboru Eleven O'Clock a bude hrát ve hře "Freaky Friday", kterou před lety posvětila její babičku. Babička Cocó je žijící legendou ve světě muzikálové komedie a má komplikovaný vztah se svou dcerou Caterinou, Allegřinou matkou. Allegřin život se zcela změní, když doma najde záhadný náramek, který ji pošle zpět do roku 1994, kdy byla Caterina v jejím věku a dělala první krůčky v Eleven O'Clock, zatímco žila ve stínu Cocó, hvězdy na vrcholu své kariéry. Poznáním minulosti své matky a babičky pomůže Allegra nejen zacelit rány a stmelit rodinu, ale také zjistí, že minulost sice nelze změnit, ale lze se z ní hodně naučit.
Xanadu (1980)
No po smrti Olivii som si to opäť pozrel. Hudba od ELO je stále fantastická, Na Olíviu sa krásne pozerá. Z nostalgie za 5 hviezdičiek. Ale to som sa len usmieval a bavil na tom aký som bol hotový z toho filmu v zlatých osemdesiatkách.
Lucy (2014)
Nechápem ako niekto môže dať odpad. Toto je proste Besson. Všetko prehnané a hľadať logiku v jeho filmoch? Ta tam nie je nikdy. Pri jeho filmoch sa bavím a nikdy nerozmýšľam.
Čierny orol (1988)
No keby to bolo natáčané teraz, tak to má jednoznačné odpad, ale v tej dobe... či karate tiger alebo Čierny orol, tie filmy sme hltali. To bola iná doba, jeden VHS prehrávač a plná miestnosť nadržaných ľudí na amerikánske filmy, takto som päťkrát za sebou pozrel Top Gun.
Zrada a pomsta (1986)
Nuž, keď to šlo v kinách tak sme v sále ani nedýchali. Jasne že teraz tento film vyzerá ako vyzerá, ale v tej dobe za socíku... Asi nebolo chalana v ČSSR kto by sa nechcel učiť karate.
Láska na špičkách (2021)
No áno, je to tuctové, no áno, nič originálne. Ale príjemne sa na to pozerá a Vica Kerekes... aj keby len stála tak z nej neodtrhnem zrak. Je to proste "Femme Fatale"
Reacher (2022) (seriál)
Konečne dobrý akčný seriál, troška divné ukončenie, ale bavil som sa od začiatku až do konca.