Recenzie (56)
Bylo nás šest (1986) (seriál)
Takéto seriály sa v tejto dobe nedajú hodnotiť. Proste úplne iná doba je. Hodnoty ktoré boli v osemdesiatych rokoch teraz absolútne neplatia. Aj keď som v tej dobe bol teenager, teraz sa na všetko pozerám úplne inak.
Heidi (2015)
No videl som to snáď stokrát a vždy si to rád pozriem. Krásna príroda, krásny príbeh. Fakt vydarené.
Within Temptation & The Metropole Orchestra: Black Symphony (2008) (koncert)
Po odchode Tarja z Nightwish ostala len táto kapela na vrchole Gothic metalu. Sharon den Adel každým novým albumom na dokonalejší hlas. A na albume Hydra duet s Tarjou Paradise je geniálny.
Kuciak: Vražda novinára (2022)
Arsenal83 to celkom vystihol, odsúdenie pred vynesením rozsudku. Ale odpad by som rozhodne nedal. Natočené kvalitne, ale mne tam chýbalo dosť vecí ktoré sa asi nehodili do konceptu tohoto dokumentu.
Vyproštění 2 (2023)
No OK, dal som za plný počet. Áno, bavil som sa. Baviť sa bude každý s podmienkou vypnutia logiky, fyzikálnych javov a všetkého logického. Ale natočené je to parádne.
Asterix a Obelix: Ríša stredu (2023)
No bez Gérarda Depardieu a Christiana Clavier... Ale áno, je to pozerateľné a sem tam sa aj zasmejem, ale nie som z toho tak nadšený ako keď tam hrali Gérard a Christian.
Delukse (2019) (seriál)
A na Slovenské pomery celkom fajn, na niektorých epizódach som sa fest zabavil. Druhá séria strácala dych, ale stále lepší priemer.
Zaklínač: Pokrevní pouto (2022) (seriál)
Na stačí jedno slovo: "PRUSER"
Ainbo: Hrdinka pralesa (2020)
Je smiešne keď rozprávky určené najmenším recenzujú dospeláci. Ja mám tiež 55 rokov, preto som sa spýtal decák čo to videli ako a čo sa im na tej rozprávke páčilo. Vraveli že všetko, veselé, farebné a akčné. Takže.... Čo ine dodať?
Prípady 1. oddelenia (2014) (seriál)
Pozreté všetky časti... Ešte chcem, natočte ďalšiu sériu. Prirodzené a fakt uveriteľné natočené. U mňa za plný počet bodov.