Recenzie (148)
Leatherface - zrození (2017)
Už by se na to měli fakt vykašlat. Nebo to minimálně začít vydávat pod jiným názvem, protože tohle si s původními díly doopravdy moc nezadá. Scénář mě doopravdy nezaujal. Světlejší okamžiky se samozřejmě najdou, ale ty jsou servírovány až v posledních dvaceti minutách. Výjimku utváří zadostiučiňující rozšláplá řepa o kámen. Herecké obsazení není špatné, ač v případě Jeda bych uvítal něco "trefnějšího". 10%
Česká Granada (2010)
Poměrně hodnotná sonda do života životních ztroskotanců, tišící bolest litry krabicového vína a drogami... Bohužel mě to už nebavilo tolik jako "Katka", kterému se stylem tento počin dost podobá.
Lajna - Únos (2017) (epizóda)
Jo, tohle já můžu. Langmajer roli zatím zvládl parádně a doopravdy mu sedla. O vtipné momenty také zatím nebyla nouze. Nezbývá, než věřit, že si seriál udrží hodně dobře našláplé tempo a úroveň.
Ten kto hulí, ten aj vie (2001)
Fajn odpočinková ulítlá komedie ke které se moc rád vracím. Tempo slušně odsýpá a o vtipné momentky není nouze. Vyváženější soundtrack se u filmu těžko hledá. Konec je ovšem slabší a alespoň já bych si ho představoval jinak. Za normálních okolností průměr, ale právě fakt, že se k této záležitosti rád vracím, z počinu dělá něco víc. 80%
Grizzly zabijak (2007) (TV film)
Zajímalo by mě, kam se poděly ty dva milióny rozpočtu. Herci si evidentně dopřáli pěknou dovolenou. 10%
Běženky a kapři (2016) (TV film)
Když už si myslíte, že jste na filmovém plátně viděli všechny zásadní bizary, tak je vám naservírován hlady frustrovaný žralok, kterému nedělá problém vyskočit z vody a začít vrtat v zemi a asfaltu. K hereckým výkonům se nemá cenu vyjadřovat. Jednu hvězdu dávám za pěknou přírodu, nápad a tu sympatickou míšenku.
Bite (2015)
Myslím, že po zhlédnutí tohohle dílka nikdo očkování před dovolenou v exotické zemi jen tak nepodcení. 90%
Lokal TV (2011) (seriál)
Mé hodnocení je uděleno s velkou nadsázkou. Tohle totiž u mě nemá místo mezi počiny, které bych si pustil doma po náročném dni ani kdykoliv jindy. Tohle je přesně ten typ počinu, který je jako stvořený k pivku, pizze a dobré společnosti přátel. V téhle kombinaci se nám seriál už několikrát bezchybně osvědčil a v tomto směru ho také hodnotím.
The Possession of Michael King (2014)
Ke snímku jsem se dostal, asi tak jako zdejší většina, bez nějakého většího očekávání a ve finále jsem nebyl schopen od obrazovky odtrhnout oči. Dostalo se mi dost působivě atmosféricky prokreslené duchařinky se zdatně fungujícími lekačkami. S hereckým obsazením a výkony jsem problém neměl. Naopak, hlavní hrdina a jeho postupné kompletní posednutí temnými silami bylo ztvárněno přesvědčivě. Solidní čtyři hvězdy. 80%
Experiment Belko (2016)
Ve finále nemůžu říct, že by se mi počin nelíbil. Dalo se z toho vytřískat více a to především na konci. Zadávané úkoly taktéž mohly nabídnout jistou variabilitu. Nicméně nejistá atmosféra je působivě vykreslena a napětím se nešetřilo. Slabší čtyři hvězdy. 70%