Recenzie (923)
Rampage (2009)
Samoúčelná hovadina o nasraném skřetovi, který vystřílí půlku města, protože ho rodiče chtějí vyrazit z kvartýru a protože nedostane v bufíku to správné espresso macchiato s extra pěnou. A ty pseudoideologické sračky jako zástěrka tomu všemu nasazují bláznovu korunu.
Tajomstvá stratenej archy (2021) (seriál)
Archa je buben a je schovaný v jeskyni v Jižní Africe. Ngoma Lugundu!
Mária Antoinetta (2022) (seriál)
Nepřesnosti jsou v hraném historickém seriálu jaksi samozřejmostí, ale úplně zazdít třetího bráchu, hraběte z Artois, je trochu silný kafe.
Gombíková vojna (1962)
"Mám v kalhotách díru jak trám!" Pořád. Už 60 roků.
Skúška umenia (2022)
Film je zajímavý tím, že v něm jsou všichni trapní: zkoušení, zkoušející, dokonce i ty vrátné. Každý je někdy trapný, ale málokdo s tím leze do filmu. Odvaha, nebo blbost?
Lazarat (2019)
Neuvěřitelné! Filmu s Mandylorem dávám 4*. Ale za tu závěrečnou přestřelku nemůžu jinak.
Emma. (2020)
Perfektně vystižení angličtí panáci a paničky a jejich jalové životy. Přesné herecké obsazení. A Miranda je určitě příbuzná Honzy Krause.
Návrat Sabatu (1971)
Nejhorší špagety, jaké jsem kdy konzumoval.
John Wick 4 (2023)
Vážně se to brát nedalo, ale jako komedie celkem dobrý.
Ted Lasso - Slunečnice (2023) (epizóda)
Gezellig.