Recenzie (923)
Rytmus (1982) (relácia)
Špinarka, Petra Janů a kupa sraček.
Tři krtci pod Prahou (1974) (TV film)
Planďáky se záložkama, safari sáčka, košile s obrovskými límci, šedivé ulice s embéčkama, prostě nostalgie jak prase. Jinak celkem průměr.
Bakaláři - Telefon (1977) (epizóda)
Dětinská hovadina, která je zajímavá jen celkem věrně zachycenou pracovní morálkou za socíku.
Poisson d'avril (1954)
Louis de Funès: 35:50 - 44:20
Sledování (1998)
Originální nuda. Asi jako ty trenky na šňůře.
Shrapnel (2023)
Kdyby film skončil položením Garzovy hlavy na oltář Santissima Muerte, tak bych možná vypálil celý zásobník. Každopádně je ale Kaufman podle mě nejlepší režisér béčkových filmů na světě.
Cesta do tmy (2023) (TV film)
Rádoby progresivní křeč.
BANGER. (2022)
Progresivní nuda.
Les Hommes ne pensent qu'à ça (1954)
Louis de Funès nastoupí do akce sice až v 55:17, ale pak už tomu šéfuje až do konce. S ježkem na hlavě a mrožem pod nosem.
Strážcovia Galaxie: Sviatočný špeciál (2022) (TV film)
"Tyjo, možná některý herci nebudou až takový hnus!"