Recenzie (923)
Maigret - Maigret kladie pascu (2016) (epizóda)
Nebylo to špatný, ale pořád jsem čekal, kdy si Maigret stáhne slipy přes gatě.
Pete a jeho drak (2016)
Jenom škoda, že na začátku filmu chyběl podtitulek Based on a True Story...
Anjelský podiel (2012)
To bych fakt nečekal, že Ken Loach dokáže natočit zábavný a vtipný film.
Zkrocení zlého muže (1986)
Hodně nezáživná a kýčovitá lekce angličtiny.
Cincinnati Kid (1965)
Takový průměrný film s tradičně dobrým Stevem McQueenem a hezkýma holkama, který ale nenašly odvahu ke změně svých šedesátkových účesů tak, aby odpovídaly době, ve které se film odehrával.
Nevídané, neslýchané (1958)
Docela povedená taškařice se standardně dobrým Louisem de Funèsem a nadstandardně krásnou Noëlle Adam.
Hezký Štědrý večer (1979) (TV film)
Překvapivě dívatelná normalizační TV komedie o malém rozmazleném spratkovi, kterému nikdo nedokázal pořádně nařezat.
Chaos na Vianoce (2015)
Prvoplánový vánoční (Dylanem jištěný) útok na city. A já dylina na to skočil.
Na konci světa (1975)
Další socialistická pohádka o hrdinných pohraničnících a mrzkých agentech a převaděčích.
V otcovom tieni (2012)
"Kdo by chtěl točit filmy o vašem životě. To by byla teda pěkně nudná a zbytečná sračka."