Recenzie (195)
Ranč Pri zelenej sedme (1998) (seriál)
Jo, koukal jsem na to :(
Můj otec a ostatní muži (2003) (TV film)
Tatiana :))) Krásná... Film je ale horší průměr...
Partička (2011) (relácia)
Trapnej hloupej humor. Pak zas trapnej velice vtipnej humor. Je to jak na houpačce. Každopádně Suchoš tady nejvíc dokazuje, že je opravdu herec. A je o level vejš než ostatní. Určitě se ale tímhle pořadem nic nezkazilo.
Pavouk (2007)
Pavouk :))))
Atramentové srdce (2008)
Jako pohádka to celkem ještě jde...
Jednotka príliš rýchleho nasadenia (2007)
Nářez!!! (Pekelnej střih!!!)
Ako sa budia princezné (1977)
Špičkovej Menšík...
Vec (2011)
Kdyby neexistovala Carpenterova verze, tak si myslím, že jsme všichni s tímhle filmem hodně spokojený. A nejedná se o prequel ale vlastně fakt o remake. Ničím se děj nezměnil. Zubařina byl dobrej nápad. Chyběla tomu asi víc paranoidní nálada. Ale určitě bych film prostě neschazoval. Jedná se celkem o slušnej film, i horror, či thriller.
Bláznivá, hlúpa láska (2011)
První půlka skvělá. Inteligentní. Emma Stone fakt zábavná. Druhá půlka zase klasicky americká To finále už na mě bylo moc. Fakt škoda. Ale už mám Steva Carella zase o něco radši.
El Dorado (1966)
Vím, že mě tu hodně lidí odsoudí, ale pro mě je to nejlepší western všech dob. Opravdu ho mám moc rád. Caan je boží a Mitchum s Waynem glosujou. Moc dobrej film. Jen možná finále mohlo bejt lepší...