Recenzie (195)
Cesta do zatratenia (2002)
Skvělý herci, skvělá kamera, skvělá hudba. Ale film postrádá jakýkoliv city, nijak se nejde sblížit s hlavním hrdinou. A dost se to i táhne. Zklamání...
Don't Stop (2012)
Já teda moc nechápu tady tu všeobecnou kritiku. Na českej film velmi výrazný počin.
Melissa a Joey (2010) (seriál)
Na první pohled obyčejnej sitcom, ale nějak mě to začlo bavit. Joye je sympaťák jasnej, ale kupodivu Melissa "Sabrina"Hart, která mi ze začátku spíš šttvala, tady opravdu projevuje celkem slušnej komickej talent. Je fakt skvělá. Pro mě fakt lepší sitcom na dnešní dobu...
Ten chlapec je postrach (1990)
Absolutní, největší ubohost, co kdy mohla být natočena!!!!
Vôňa ženy (1992)
V půlce filmu jsem si uvědomil, že si přeju, aby putování těchto dvou chlapíků nikdy neskončilo. Ty rozmluvy.... + nezapomenutelná scéna s ferrari a policistou, kdy Pacino hraje slepýho, kterej hraje, že vidí :))))
Helena (2012) (seriál)
Zbytečný. Ono to neni hrozný, jen jako by to nic novýho nepřínáší. Ale Comeback jsem považoval ze začátku na stejně trapnej a nakonec jsem se pozdějšími díly zamiloval. Tak se uvidí... Ono to téma těch rodinnejch sitcomů v dnešní době nefunguje ale...
Prebudím sa včera (2012)
Romantická komedie na pozadí product placement světa... Dá si někdo Orbit?
Dvojičky (1988)
Ten DeVittův smutnej pohled je boží...
Alvin a Chipmunkovia (2007)
Pro děti jak dělaný. Jason Lee šíleně hroznej. Film opravdu zachraňujou roztomilý příšerky. O nich to taky je. Horší průměr ale dokoukal jsem to s klidem.
Pieseň lásky samotárky (2004)
Tam se fajčilo snad v každé scéně. Jinak teda zbytečně dlouhý, moc utahaný a ani tý Scarlett to zas tak neslušelo... Miluju obyčejný příběhy, ale tohle mi nesedlo.