Recenzie (195)
Lukostřelci (2011)
První půlhodina je příšerná, aby se pak rozjela absolutně dokonalá bitva lučištníků
Cesta za smířením (2021)
Norská tarantinovka
Okupace (2021)
Výtvarně krásný, skvělá zápletka, která bohužel není využita do té situační komedie, která se nabízela
tick, tick...BOOM! (2021)
Ze srdce nenávidím muzikály, ale tohle prostě bylo tak celý svěží a fajn, že to nejde nedoporučit
Posledná noc v Soho (2021)
Audiovizuální show, bohužel ale narozdíl od letošní Cruelly se slabým příběhem
Chyby (2021)
Prušinovský má extrémní cit a talent točit obyčejné příběhy obyčejných lidí.
Hawkeye (2021) (seriál)
Strašlivej feel good buddy comedy
Nežný bar (2021)
Z Bena Afflecka roste hroznej sympaták i charakterní herec. Nejdůležitější postava celeho filmu, jinak o ničem. Nechápal jsem, co na tý holce vidí
Malé veci (2021)
Slabej pokus o Sedm
Red Notice (2021)
Hudson hawk na steroidech