Recenzie (119)
Cabin Fever (2016)
Dal jsem e celou sérii. Takže tento reboot vidím 3 dny po originálu. Ten jsem hodnotil 3 hvězdama. Tady je to téměř 100% kopie a to co bylo změněno bylo změněno k horšímu. Úplně chybí scéna v nemocnici, pád do vody je nahrazen vylezlým z vody. A závěrečná scéna s distribucí balené vody opět chybí.
Nech svět světem (2023)
Komorní a přitom velkolepé. Chytlo mě to od začátku a nepustilo až do konce.
BANGER. (2022)
Dlouho se mi nestalo že bych něco nedokoukal až do konce. Nuda a šeď. Vše natáčeno strašně z blízka.
Naprostý zabiják (2023)
Cestování časem. Trochu scifi komedie. Odkazy na Back to the future. Skvělé osmdesátky kdy nikdo nic neřešil. Jen trochu děsí jak si teď vše svazujeme pravidly a korektností. Za mě lepší 3 hvězdy.
Oni žijú! (1988)
Tento film mi dlouho unikají. A to byla chyba. Skvěle natočena satira konzumní společnosti.
Barbie (2023)
Dvě hvězdy za Margot. Jedna hvězda za vizuál. Celkem tady 3 hvězdy. Ten film je jinak odpad.
Spravodlivosť (2017) (seriál)
Celkem zajímavě se rozvíjející příběh. S odstupem času ještě lepší. Ale ten závěr to poslal do propadliště. Autoři nemají odvahu to někam dotáhnout. Všechny postavy jsou špatné a to se tomu dal dát závěrečný šmrnc. Jen mít koule.
Princezná (2022)
Taková ostřejší Lara Croft v pohádce. Akční maso.
John Wick 4 (2023)
Jedním slovem: nuda.
Šialená noc (2022)
Smíchejte Sám doma se Smrtnonosnou pastí. Přidejte vtipnou brutalitu Braindead a máte Violent night. Nádherný vánoční horror.