Recenzie (3 298)
Třetí poločas (2012)
Příjemná podívaná očima Makedonie.
Kým sa skončí leto (2019)
Krásné a dojemné, ale místy hrané až moc na sílu.
Kábulské vlaštovky (2019)
Krásně zpracované, nicméně taky hodně smutné.
Zázrak v cele číslo 7 (2019)
Nějak nevěřím, že v Turecku vznikl takhle povedený výtvor. Nicméně tomu nechybí vůbec nic.
Mária Terézia - A Woman at War (2019) (séria)
I pokračování za mě v pořádku.
Palm Springs (2020)
V pohodě komedie, která je ovšem z půlky o ničem. Ale humor ucházející.
Záletníci (2020)
Celkem povedené a vtipné.
Smrtící krása (2020)
Naprosto super! Konečně něco nového a originálního.
Místnost sebevrahů. Hater (2020)
Špica.
Antifašisté (2017)
Hodně jednostranný dokument.