Recenzie (3 298)
Prvá krava (2019)
Tak tohle je na můj vkus až příliš utahané.
Jako zvířata (2019)
Je to celkem primitivní, ale místy vtipné.
Agentka v utajení (2019)
Hrozně se to táhne a akce tam chybí jako sůl.
Singl na vdávání (2020)
Haha, film o mně.
Ržev (2019)
Na mě asi až moc válečné, nicméně dialogy a postavy na jedničku!
Dračí záchranáři: Tajemství křídlozpěvů (2020)
Hezká zpívací pohádka.
Cesta do nemožna (2019)
Otřesné zpracování.
Boku no Hero Academia the Movie 1: Futari no Hero (2018)
Japonský uřvaný blázinec o superhrdinech.
Děti showbyznysu (2020)
Trochu egoistický dokument, nicméně nic neočekávaného.
Larva na ostrově: film (2020)
Vtipné, ale zároveň hrozná kravina.