Recenzie (49)
Vojna svetov (2005)
Je mi líto tak nízkého hodnocení. Pro mě je toto dílo jedno z nejlepších scifáren ze Spielbergovi filmografie. I když je film oblečený do moderního blockbusterového hávu, napínavé scény ve sklepě jsou i bez použití speciálních efektů (tedy kromě těch, které se využily pro stvoření mimozemšťanů) pořád mrazivé a patří k nejzručněji natočeným scénám s hororovým laděním a nápaditou kamerou, jaké jsem kdy viděl.
Faunov labyrint (2006)
S takovou kombinací filmových žánrů, jaká je zobrazena v tomto filmu, jsem se ještě nesetkal. Nejdřív jsem si myslel, že to do sebe nebude pasovat, ale kupodivu to opravdu funguje. Pohádkový příběh je úžasně pojat a ve chvíli, kdy je vystřídán realitou druhé světové války, máte pocit, že jste se setkali s něčím, co tu ještě nebylo. Originální, krásné a zároveň ponuré dílo, které určilo hororu a fantasy nový směr.
Zamatová extáza (1998)
Období glam rocku krásně nostalgicky přeneseno do fiktivního příběhu plného úžasné hudby a zpovědí o životních vrcholů a úpadků rockových hvězd. Pro fanouška glamu naprostá trefa do černého. Meyers a McGregor se úžasně chopili svých rolí a jejich koncertní výstupy ve filmu patří k nejodvážnějším a k nejvíce šokujícím scénám. Naprosto skvělé zobrazení hudební revoluce a doby, kdy třpytivé oblečení a make-up byli součástí každého mladistvého fanouška.
Sunshine (2007)
Velmi podařený film, který se se svou atmosférou neuvěřitelným způsobem přibližuje k sci-fi filmům ze 60. a 70. let. Každá postava má zde dost prostoru a jejich charaktery jsou opravdu výborně představeny na pozadí napínavého a místy hororově stavěného příběhu. Jediné, co bych vytknul, je chvílemi roztřesená a rozmlžená kamera (hlavně co se týče scén kapitána Pinbackera), která v některých případech dobře navodí atmosféru, ale později spíše způsobí nepřehlednost toho, co se před námi odehrává. Jinak ale není nic, co bych tomuto filmu (jednomu z nejlepších sci-fi filmů po roce 2000) vytknul.
Tri farby: Modrá (1993)
Výborné! Ještě jsem neviděl film, který by se věnoval tolika detailům. Příběh o ženě, která přišla o svou dceru a manžela, se vyvíjí pomalým a melancholickým tempem, který je podtržen úžasným hereckým výkonem Juliette Binoche. Tato role jí byla napsána přímo na tělo. Chtěl bych vidět více takových filmů, kde naprosto vše -od herců, až po kameru- funguje na jedničku.
Braindead - Živí mŕtvi (1992)
Tak tohle byl opravdový nářez. Tolik hnusu, krve a černého humoru se nevidí v kdejakém filmu. Poslední půl hodina je tomu důkazem. Neskutečně jsem se pobavil. Místama mi bylo i trochu nevolno a při scéně s pudingem už jsem měl vážně na mále :)
Paris Hilton: Moje nová nejlepší kamarádka (2008) (relácia)
Omylem jsem na tohle v televizi narazil a nevydržel jsem se na to dívat ani dvě minuty. Jasný odpad!
TOP STAR magazín (2008) (relácia)
Tohle je určitě to nejhorší, na co můžete v televizi narazit.
[Rec] 2 (2009)
Překvapivě dobré pokračování. Myslel jsem si, že na jedničku to mít nebude, že všechno strašidelné zůstalo v původním filmu a toto bude jenom o akci. Není to tak. Sice se spousta motivů z jedničky opakuje, ale i tak celý tento film funguje a nestává se žádným stínem svého předchůdce. Akce je tu minimum a hlavní přednost dostávají postavy. Jejich chování ve vypjatých scénách je podáno velmi přesvědčivě a jako divák máte nutkání jim fandit. Místo dnešních filmů s hororovou tématikou tu máme výborný vyvolávač napětí, který určitě stojí za to shlédnout.
Základka (2012) (seriál)
Další zbytečný seriál, který zase nepřináší -co se týče humoru- nic nového.