Posledné recenzie (30)
Super rýchlo a mega zbesilo! (2015)
Za mě druhý nejlepší díl série... Rychle a zběsile se stalo parodií samo na sebe už dávno, takže tenhle film je víceméně zbytečný. Jedná se o srovnatelně pokleslou zábavu vhodnou jedině jako kulisa k nadměrné konzumaci alkoholu a lehkých drog, ale u tohohle je aspoň člověku trochu míň trapně. Bod navíc za naději, že si to možná nějaký rychlý a zběsilý fanoušek omylem koupí a nějakým zázrakem mu dojde, nakolik za vlasy přitažená klišovitá macho blbina ta původní předloha ve skutečnosti je.
Joker (2019)
Což o to, byla-li by to no-name dráma o tom, že se tak dlouho chodí se džbánem pro vodu, až někomu zacinká v kebuli a pokillí pak nějaký debily, byla by vskutku libová! Ale jakožto sólokapr toho nejstylovějšího padoucha v historii omalovánek se nový Džouka drží až bezútěšně při zemi. A přitom by stačilo Žolíka zobrazit se všemi jeuo náležitými atributy, a nejenom klauním warpaintem a vodníkovským páčem. Kdyby scenárista do příběhu nějak vkusně zakomponoval kudlu, kanystr benzínu a třeba štangli dynamitu, byl by to rázem úplně mňam filmík! Takhle je to "jen" Jáchymova herecká óda na psychouše a varování puberťákům, že šikanování toho divného spolužáka by taky nemuselo skončit úplně pěkně... Ale každopádně je tenhle způsob komiksových adaptací určitě slibnější než všechny ty "Shiny things go BOOM: The movie", kterými už překypuje žumpa, a pevně doufám, že bude DC pokračovat ve stejném štýlu... Teda, ještě chci aspoň jeden (ale tentokrát pořádný!) biják, kde si Jaro Léto střihne toho svého marilynmansonovského Jokera a Margotka jeho pošahanou polovičku, a pak ať se z celého DC Comics směle stanou existenciální psychodramata! Hlavně ať už tam žádní barevní létající pajduláci v legračních kostýmech nezachraňují podvacáté svět...
Projekt minulosť (2015)
Nedává to vůbec smysl, ale to bych od filmu o cestování časem chtěl asi moc.
Posledný denníček (17)
-
Poslední večeře Páně byla první gay párty v historii...