Recenzie (158)
Napoleon (2023)
Škoda, ach škoda. Umím si představit, jak by to uchopil Forman po vzoru Amadea. Jinak, bitvy super, akorát se musím zeptat známé historičky na jezero u Slavkova. Trochu moc rozumování nad Jozefínou.
To Catch a Killer (2023)
Po dlouhé době silný krimi film, který ale hodně rezonuje s událostmi v Praze, možná by si ho mohli policisté shlédnout v rámci nějakého workshopu. Také se ptám, proč to ti lidé dělají. Tady je částečná, i když neomluvitelná odpověď.
Hypnotik (2023)
Můžu vřele doporučit, opravdu jsem po pěti minutách tvrdě spal.
Mučedníci (2008)
Ani jsem netušil, jak mě toto dílo osoví a nedá mi spát. Šílená bába chce zjistit, jaké to je před smrtí-zřejmě se bojí a stárne, je bohatá a proto může najmout skupinu, která mučí dívky, aby z nich dostala to "poslední utrpení". A proto musí všichni trpět ( i já jsem trpěl), aby se zjistilo, že nic opravdu existuje. Hudba z filmu mi tohle vše připomíná. Hnusné, odporné a nezapomenutelné. Homo factus est homo. https://www.youtube.com/watch?v=IA0IPuGftXs&list=OLAK5uy_nvZQC-pn4R_9KjhYY-lzFQ-vBxvrerGSc&index=21
Sharper (2023)
Bohužel, klišoidní závěr to úplně zabil
Stratené mesto (2022)
Tak tu trojku snad jen za toho Brada jinak nic
Don't Tell a Soul (2020)
až do chvíle, než se maminka chopila pušky jsem tomu chtěl dát 4 hvězdy. Takhle to holka pokazila.
Země (2021)
Za první polovinu filmu dávám čtyři hvězdy, tu druhou snad natočil někdo jiný...
Blaženost (2021)
Ještě že jsem nedal na ty kecy tady a málem na to nekoukal. Je to velice dobrý film o závislostech a našich světech. Závěr bych vynechal.
Posadnutý pomstou (2017)
Zase tak špatný to nebylo. Velice profesionální kamera např.