Posledné recenzie (176)
Háveď (2023)
Pavúkov nie je nikdy dosť. Zaujímavé, že sa tie pavúky nevedeli takto rýchlo rozmnožovať v tej púšti… niekedy mi to pripomínalo scény z Harryho Pottera, keď Harryho a Rona naháňali pavúky v Zakázanom lese. Nikto v bytovke nemá počítač a dokonca ani mobil na zavolanie pomoci (Nerátam scénu, kde polícia nezdvíha telefón). Problém s pavúkmi vyriešime tak, že bytovku vyhodíme do vzduchu…
Žena v stene (2023) (seriál)
Seriál neprekvapí, ale ani nesklame. Akosi som čakal od toho viac. Hlavne ten záver. Načo to takto komplikovať, keď nemám peniaze na poriadny koniec. Herecky niekedy slabé, až na pár výnimiek.
Lowlifes (2024)
Nevyužitý potenciál filmu. Iba tak by som to mohol nazvať. Príde mi to, ako keby vraždili prvý krát. Najlepší je ten zvrat slušnej rodinky na výlete. Slabé herecké výkony tomuto filmu iba ubrali na úrovni.