Obľúbené filmy (8)
Schindlerov zoznam (1993)
Prekliaty ostrov (2010)
Farba citov (2011)
tento film je proste moja srdcovka. Vynikajúco natočený film. Príbeh, ktorý dokáže zaujať aj v tejto dobe a dokáže človeka presunúť do tej doby, keď toto bola realita. Tento film som už videl minimálne 5 krát, ale za každým dokáže čosi viac so seba dať.
Nedotknuteľní (2011)
Posledný dom naľavo (2009)
Vtáčí spev (2012)
Vlk z Wall Street (2013)
Nezabudnuteľné prázdniny (2013)
tento film som proste zožral aj s navijakom. Prostredie vodného parku, zápletkou, letnou láskou proste môžem. Pohodový film, ktorý rozosmeje, ale aj dá človeku možnosť zamyslieť sa nad životom.