Recenzie (285)
Vlk z Královských Vinohrad (2016)
na to, jak to bylo sebestředné vyprávění bez špetky sebeironie, to bylo svěží, zábavné a přiměřeně dlouhé (čti: krátké)
Milosrdné lži (2010)
příliš postav, příliš písniček, příliš minut, příliš bizar
Láska na karí (2014)
Michelinské hvězdy si zasloužili taky jen 2
Polnoc v Paríži (2011)
zlaté časy jsou právě teď!-)
Teroristka (2019)
komedie, sociální sonda, politická satira a herecký koncert Janžurové, Hofmanna a Wilhelmové!
Týden podle Jaromíra Soukupa (2018) (relácia)
pořad jsem neviděl, tak nehodnotím. zajímalo mě, kolik %% si tady páně Soukupovo snažení vysloužilo. 9.6.2019 krásných 6 %. To číslo na jistě nějakou démonickou symboliku. :-)
Zvláštní vyšetřování (2016) (seriál)
Paní Slonková, co se s Vámi stalo? Tohle není ani stín Vaši bývalé novinařiny. Proč to ochotnické divadlo, naprosto devalvující veškerou investigativní práci?
Meziplyn (2013) (relácia)
hodnocení se týká pouze recenzí aut. vlogy nesleduji, tudíž nehodnotím. Koubek se nesnaží být rádoby vtipný, o to větší to na spád a informační obsah.
Všechno je jinak (2019) (seriál)
Co ses naučil, Králi (sem si doplňte své vlastní jméno)? To je asi nejdůležitější věta, která ovšem zazní několikrát.
Detektívi od Najsvätejšej Trojice: Živé terče (2019) (seriál)
co k tomu říct? oscilovalo to mezi 2* a 4*, konec byl poněkud nejapný, zato v téhle sérii byly nejvtipnější dialogy. co bych tak ještě pochválil? až si vzpomenu, hned to sem napíšu.