Recenzie (699)
Bláznivá, hlúpa láska (2011)
Naprostou většinu filmu jsem tomu v kategorii "veselá nenáročná oddychovka na nedělní odpoledne" chtěl dát plnej počet, protože jsem se prostě dobře bavil. Ale tím koncem to prostě totálně zazdili, alespoň mi finální školní scéna osvětlila, proč v americe tak často berou děti ze zoufalství do ruky zbraň, být tam, tak pálím o 106...
Piti, piti, pá (1970)
Koncentrovaná nuda.
Deň zlomu (2006) (seriál)
Zatím mám rozkoukáno a po pár dílech se asi naplňuje moje obava, že variace na ten samý den budou semtam možná trochu nudit. Ale nápad super.
Prázdniny (2006)
Kvalitní provedení, skvělí herci. Děj ložený od začátku, ale když si člověk pustí o vánočním čase romantiku, tak asi čeká oddychovku a ne žádné složité zápletky. Vlastně jsem to dohlédl jen, abych zjistil, jak se poperou s evidentnímy problémy, které po happyendu nastanou. Hm...
Noc plná zázrakov (2011)
Když se nacpe hromada novodobých pohádek do jednohofilmu, tak z toho může vzniknout docela průser (a mám obavu, že v našem podání by to býla tutovka). A nebo vznikne strašně milej film, který je do vánočního období jak dělanej. A to je tento případ, rozhodně stojí za vidění.
Hviezdne vojny IV - Nová nádej (1977)
Prostě klasika. Ale teď mám tu "čest" s novým nováckým dabingem a nejspíš to přepnu na růžovku, to se prostě nedá... :(
Oskar (1991)
Celou dobu jsem se dobře bavil, příjemná komediální oddychovka s mafiánským nádechem a skvělým Sylvestrem.
Polski film (2012)
Asi jsem neměl zrovna dobrý den na sledování, ale tohle jsem prostě nepobral, sakra, o čem to vlastně bylo?
Přežít! (2008) (seriál)
Škoda (ne)konce, jinak napínavý postapp seriál, který nenudí.
Continuum (2012) (seriál)
Po prvních třech dílech zatím naprosté nadšení, pěkná hlavní hrdinka, vyvážená akce, není to blbost, prostě tohle jsem teď potřeboval. Tak, jen aby to vydrřelo... A rozhodně vydrželo. 2 série super, ikdyž koncept té první se mi líbil o něco víc. Teď jen dočkat dalšího pokračování, kterým směrem se to vyvine.