Recenzie (695)
Premena (2009)
Jak to pěkně a zajímavě začalo, tak to postupně gradovalo na větší a větší pitomost. Mít to poloviční stopáž a zůstat tématicky u mozkové choroby, mohla to být dobrá pecka. Takhle je to na jednu * a druhá je za hlavní hrdinky, které to daly opravdu parádně. Celkově je to ale ztráta času.
Vše, co jste kdy chtěli vědět o cestování v čase (2009)
Kdyby byl býval ten konec méně na palici, tak bych byl dal všechny hvězdičky, co by se jen dalo...
Štvrté proroctvo (2009)
Začalo to velmi slibně, bohužel to vyústilo v naprosto šíleně trapnou kravinu. Kdyby mimozemšťany vynechali úplně, tak to mohl být hodně moc dobrej film... Škoda. Dal bych jen 2*, ale za cagovu genialitu, se kterou se najisto rozběhne pro ty správné dveře (na místo, kde pravděpodobně nikdy nebyl), prostě musím jednu přidat. ;-)
Majestic (2001)
Vynechat komouše a přemrštěné finále a je to film na 5 hvězdiček...
Stopy zločinu: Otmar čeká spojku (1986) (TV film)
Z mláďí si matně vybavuju, že to byla neskutečná hovadina...
Dievča na roztrhanie (2002)
Stokrát obehrané schéma, ale precizně provedené a na nedělní oddychové odpoledne presně to pravé.
Nahá korisť (2007)
Nebylo to tak špatný, ale hodně nelogičností a celkově z toho šlo vytřískat mnohem víc. A nenocnicí a celkovým závěrem už autoři prostě ujeli úplně.
V perine (2011)
Tuhle zoufalost nezachrání ani to třidéčko, prostě mě nenapadá, co říct pozitivního...
Halifaxová, súdny psychiater - Text bez hudby (1995) (epizóda)
Určitě patří k lepšímu v tomto typu seriálů.
Vtierka Castle (2009) (seriál)
Vyvážené dílko mezi krimi, lehkou komedií a do toho trochu toho romantického jiskření. Jako oddychovka super.