Recenzie (695)
Chameleón: Súboj vyvolených (2001) (TV film)
Opravdu nevím, jak bych toto dílo hodnotil, kdybych neznal seriál. Ten ale znám a víceméně mohu konstatovat, že se nejedná o film, ale o jednu delší epizodu, která na seriál navazuje, nic extra nového nepřináší, ale vysvětluje konec seriálu a přidává další záhady. Prostě Parkerová a Jarod mají stále zamotanější minulost a děj se lehce posouvá.
Přešlapy (2009) (seriál)
Oroginál jsem viděl a asi i díky tomu jsem přežil sotva pilot a víc teda fakt ne. Neuvěřitelně trapnej a zbytečnej počin. Doufám, že kopírování nepůjde dál a nedočkáme se od nějaké naší komerční televize létajícího cirkusu nebo třeba black books, ideálně v Troškově režii...
Blood Drive (2017) (seriál)
Klasický "veselý krvák", který se odehrává ve zničené budoucnosti a celé se točí kolem závodu s auty, která jezdí na krev. Už úvodní scéna, kdy Grace potřebuje "doplnit palivo" jasně ukáže, o čem to celé bude. Bohužel závodění tam nakonec nebude tolik, kolik by člověk čekal, děj se nakonec stočil lehce jiným směrem. Žánr lehký, provedení slušné, hlavní hrdinka parádní, no a dějově někdy bezva, někdy slabší a jeden dva díly vyloženě zlé. Celkově pobavilo, nad neprodloužením ale zrovna nepláču.
Tvoje tvář má známý hlas (2016) (relácia)
Po třetí sérii jsem zvedal z odpadu na 2 hvězdy, ale jak to dopadne po čtvrté, tak to je vážně ve hvězdách. To se vážně nepovedlo...
Air Force One (1997)
Klasická amarická propaganda o tom, jak se jejich neohrožený vůdce zeměkoule vypořádá s teroristy v letadle. Jako komedie je to strašná sranda a vždycky se na něj rád kouknu, když jde v televizi. V mezích akčního dobrodružného dramato-thrilleru je to neskutečně trapná kravina. Naštěstí naši prezidenti neumožňují, abychom začli točit podobné žánrovky. ;)
Vláda (2010) (seriál)
Právem vysoce hodnocený Dánský politický seriál. Ležel mi ve watchlistu dlouho, přece jen je to politika a já radši scifárnu nebo dobrou detektivku. Ale nakonec na něj došlo a rozhodně jsme doma neprohloupili. První 2 série sledujeme političku Birgitte, která poměrně nečekaně k premiérování přišla. Kouzelné je sledovat její přerod z idealistky v drsnou političku. Hlavně ale sledujeme politické machinace, ústupky, kompromisy a různé podpásovky, ikdyž tak za hranou jako house of cards to není (čili je to v mezích reality, což divák ocení). Do toho linka osobního života premiérky a několik dalších dějových linek. Všechno citlivě sestaveno do děje tak, že se divák nenudí, naopak se baví a těší se na další díl. Ve třetí řadě Birgitte buduje novou politickou stranu a směřuje k volbám. Třetí řada nebyla špatná, jen mě bavila o trošku míň než 2 řady předchozí. Celkově se jedná o dobře natočený seriál, s postavami, se kterými se divák může nějak ztotožnit. Volební model a kultura je nám rozhodně blíž než amerika a seriál se prakticky pořád pohybuje v zóně reálnosti. O to víc oceňuji, že je celý poutavě natočen a hluchých míst, že je minimum.
Život a doba soudce A. K. - Láska (2017) (epizóda)
Soudce sice změnil právo z občanského za trestní, ale seriál se pořád nese v rozvážném rytmu.
Trapný padesátky - Buchta pro Bohouše (2017) (epizóda)
Čekal jsem na ČT alespoň nějakou kvalitu, tohle může směle konkurovat všem ulicím a ordinacím, celkově afektovaný děs.
Dimenze 404 (2017) (seriál)
Slouboučký mix krajních mezí a black mirror, bohužel kvalitou je někde na chvostu. První díl mě ještě celkem zaujal, ale tím se asi scénáristé vystříleli.
Jedz, modli sa a miluj (2010)
* za jídelní část, Indii už jsem vzdal...