Recenzie (695)
Půlnoční mše - Kniha V: Evangelium (2021) (epizóda)
Konec dobrý, ale těch uspávacích keců před tím ...
Pan profesor - Zakázaná láska (2021) (epizóda)
Po dvou dílech jsem vypnul mozek a najednou mě to začalo bavit. :-)
Hra na oliheň - Červená, zelená (2021) (epizóda)
Rozjezd trochu pomalejší, ale pak to chytilo celkem slušný grády.
Drsná čtrvť - Kapitola první (2018) (epizóda)
Vůbec nevím, co si o tom myslet.
Hashoter Hatov (2015) (seriál)
Seriálu nemám víceméně co vytknout, je to správně ujetý sitcom o "dobrém" policajtovi z policejní stanice, která je plná exotů. A když neřeší zločiny, tak holt musí řešit šílené rodiče a bratry nebo exmanželku, co mu utekla s kamarádkou. Naprostá spokojenost a jdu zapálit svíčku, aby se překladatel slitoval a pokračoval s druhou sérií.
Hashoter Hatov - Episode 13 (2015) (epizóda)
Minimálně za Korin u výslechu si tenhle díl plnej počet prostě zaslouží.
Lucifer - Parťáci až do konce (2021) (epizóda)
Jeden z mála seriálů, který dokázal navázat na to wow úvodní série a nakonec to doválčil do důstojného konce. Jsem rád, že jsem ho tolik let mohl sledovat.
American Horror Stories - Neslušný zoznam (2021) (epizóda)
Při znechucení z minulých dílů mě tenhle díl vlastně bavil. Vánoční příběh o bandě totálních influencer-magorů, co si pod sebou řežou větev tak intenzivně, že je pro ně finální (vlastně zbytečná) konfrontace s falešným Santou vlastně vlastně vysvobozením.... A dobře jim tak. :-)
Já, společnice - Nástroj moci (2017) (epizóda)
Už první řada byla hodně pozvolná a často o ničem, druhá nasadila laťku ještě o kus níž. Obávám se, že další řady už vzniknout nejlépe ani neměly. Zkusím ještě díl či dva, ale moc iluze teda po téhle pronuděné půlhodince nemám.
Já, společnice - Poprvé (2016) (epizóda)
Možná se to rozjede, ale pilot - ač docela krátký - mi přišel docela rozvlekle o ničem.