Posledné recenzie (60)
Rovnaký, rovnaký, ale iný (2009)
Zanecha stopu
Disturbia (2007)
Je to nametova lupez (a co dnes nie je?), no sikovne spracovane, tenegeri-kamosi tomu davaju nevinny smrnc, nuda doma robi svoje a TV technika to koreni. Prekvapila ma Carrie-Ann Moss ktora si zahrala maminku a je to v tom dobra. Necakajte nieco hlboke co Vam myslienkovo rozhodi vianocny pohlad na Mrazika, su to necele 2 hodiny pukancovania a drzania palcov.
Za borovicovým hájom (2012)
Ray je opat raz mlcanlivy kriminalnik, chodiaca reklama na Lucky Strike, inak sympatak, talentovany motorkar s velkym srdcom a hlavne smyslom pre rodinnu harmoniu. Len sa mu lepi smola na paty, (resp. na gumy) tym to bude a na tom je postaveny cely zbytok filmu a velka poema o svedomi a jej generacnej dedictve. Rayov hereckemu vykonu neverim nic, ani ze motorku si natankoval sam (diesel ci benzin?!). Kazdopadne musim uznat presvedcivy herecky vykon Bradleyho Coopera a zasadenie prostredia do rezisersky idilickeho lesika na krimi dramu. V porovnani s DRIVE davam jeden bod navyse, prave za ten lesik.