Recenzie (126)
Czech Made Man (2011)
Takýto filmový ultra potrat sa len tak nevidí. Najviac ma pobavilo slovo "bonuses" ako názov hádejte čoho v angličtine na DVD. Inak majú ho v Tesku za "tři pětky".
Gympl (2007)
Dvě věci na tomto filme fungují: 1. Eva H. 2. Witch. Jinak nula bodů.
Bathory (2008)
Nudná trochu moc prekombinovaná historická alegória so všetkými možnými esenciami, ktoré príbeh zbytočne znásilňujú a pretvárajú tak, aby bol, čo najmenej uchopiteľný. Škoda.
Kráľ shopping centra (2009)
Pane bože, toto bolo tak mimo, že Ron Burgundy ma svojho nového nástupcu. A áno, toto nie je dielo pre masy, našťastie.
Nine (2009)
Je to nuda, ale je to kvalitná nuda. Plná top herečiek a hercov. Odporúčam neriešiť dej a sledovať len hercov, hádať, kto je kto a užívať si pesničky. Ďalší vyšitý párty film.
Velký muž (1990)
Chápem prečo tento film niektorí tak nemajú radi. Je dosť nečitateľný na dnešnú dobu. Ale mne to nevadilo, ostatne dokonca jeden z tých lepších boxerských ...
Crossroads (2002)
Tento film nemôžete brať vážne. Typický párty film, každý jeden pohyb Britney S. je tak rázom nezabudnuteľný zážitok. Skvelé.
Sex, lži a video (1989)
Áno, pán Steven S. (haha, trochu vtip) v tomto prípade si určite rozumieme.
Expres foto (2002)
Úžasný zážitok, ktorý vás prinúti viac premýšľať kam a komu dáte vyvolať svoje fotky, hoci teraz sú takmer všetky digi, ale zase opäť máme doma aj pár analógov, ale to sú už skôr len home-made-art fotky. Mrazivý a surový film, ktorý sa na nič nehrá, nečaká byť najlepším filmom roku a práve preto si to zaslúži. Jedna z mojich osobných topiek. Hawk!
Vianoce na nože (2006)
Vianočná srandička, ktorá nemôže uraziť, avšak ani nejako vytrhnúť z brindy. Ale mimo vianočnú dobu pôsobí ako milá spomienka na Vianoce. Preto to má u mňa za tri. A tiež za Dannyho D. a tiež za svetielka, ktoré mám moc rád.