Recenzie (105)
Rocky (1976)
Nehynoucí klasika, která odstartovala legendu. Z dnešního pohledu však může na diváka působit lehce zdlouhavě. Některé scény či obsazení vypadají dokonce až úsměvně. Vše je však poplatné době vzniku snímku.
Hrozba smrti (2024)
Skvělej “western”. Nečekal jsem, že McGregor umí hrát. Gyllenhaal skvělá forma. Akční scény na jedničku. Velký překvapení.
Lietanie pre začiatočníkov (2023)
Exceletní volovinka na nedělní odpoledne.
Temný prípad - Part 6 (2024) (epizóda)
Hodně slabé finále. Totálně nevyužitý potenciál celé série. Přitom první díl vypadal tak slibně. Škoda času.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Vesmírných sedm statečných.
Bastard (2023)
Krásná sonda dánského venkova 18. století. Mads klasicky absolutně výborný. Za mě velice zajímavý konec.
Barbie (2023)
Tak na HBO dorazila Barbie a jelikož jsem byl zvědavý, dal jsem snímku šanci. No řeknu Vám, že tak silně feministický film jsem snad v životě neviděl. 3* za krásnou Margot.
Napoleon (2023)
Docela zklamání. Austerlitz byl k smíchu. Škoda, mělo to potenciál.
Jeanne du Barry - Kráľova milenka (2023)
Johnny se vypořádal u soudu s Amber a je zpět v plné palbě a mluví francouzsky! K filmu: Miluji historické, nebo historizující filmy, takže hodnocení je hodně subjektivní. Příběh je vyprávěn v dosti pomalém tempu, ale zde to není na škodu. Prostředí absolutistické Francie 18. století je zde vyobrazena ve vší kráse (fakt už si musím udělat výlet do Versailles!). Některé nuance okolo královského dvora mohou dívakovi připadat až směšné, ale vše sedí, protože vychází z “nastavení” od Ludvíka XIV, neboli L'état c'est moi (Stát jsem Já). Krásně vyobrazeno.
Lúzri z Wall Street (2023)
Monkey, togerher, strong To the Moon Diamond hands. Bylo skvělé vidět film pojednávající o této skryté válce poor vs rich. Měl jsem pár kousků koupit, dokud byla šance.