Recenzie (105)
Absolútna moc (1997)
Trochu pomalé, ale jsou to prostě 90.tky ;)
Westworld - Virtu e Fortuna (2018) (epizóda)
Už jsem to chtěl vzdát. Opravdu jsem musel dojít až ke třetímu dílu, abych se začal bavit/zajímat více o příběh a víc o něm přemýšlel? Uff to bylo těsný.
Plán úteku 2 (2018)
Oproti jedničce mnohem horší scénář i nápad samotného vězení. Opravdu jsem se těšil na lepší pokračování jedničky, bohužel jsme dostali něco co bych raději za pokračování nepovažoval. Po obstojné jedničce je to více než škoda.
Scott Pilgrim proti zvyšku sveta (2010)
GET READY! HERE WE GO! Jeden z nejlepších "komiksů" co jsem kdy viděl. A to komiksy v poslední době moc nemusím. Hlavně ty Marvelovky co jdou jak přes kopírák. Hlášek a dalších blbůstek je zde tolik, že z filmu úplně přetékají. Propojení herního prostředí s realitou je skvěle provedené plus byl dodán slušnej záporák. Co víc si přát. 5* ;)
Steve Jobs (2015)
Strašně ukecané, na druhou stranu Steve zde působé přesně tak, jak bych si jej představoval. Arogantní, lehce sociopat, který jde přes mrtvoly. Škoda, že nebylo víc Wozniaka.
Geostorm: Globálne nebezpečenstvo (2017)
"Jedna planeta, jeden lid". Tohle by si lidé měli uvědomit a hned by se nám tady žilo krásněji. Nechápu zdejší hodnocení okolo 50%. Film má sice své mouchy a je tak trochu pohádkově nereálný, ale je poctivě natočený. Efekty jsou standardní, jak se na americký blockbuster sluší a patří. Lokality pohrom jsou zajímavé plus destrukce jsou povedené. Za mě 4*. Už jen za to, že se film pokouší lidi zamyslet se, jak by nám bylo kdybychom si konečně uvědomili, že sdílíme stejnou budoucnost.
The Lodgers (2017)
Slabší 3*. Výborná atmosféra i fajn hlavní hrdinka. Ale je zde málo strašidelných momentů a na správný horor to má špatný konec :).
Pomsta (2017)
Nechápu zdejší slabé hodnocení tohoto super snímku. Pravda je to místy slabší a má to předvídatelnou zápletku, ale co. Od půlky filmu (poušť) to má úplně super atmosféru a vy prostě fandíte té holce, i když jsou tam nesrovnalosti apod. Jasný film s bojem o přežití, plus závěrečné krvavé finále. PS: Jakoby 70tkový soundtrack tomu ještě dodává grády. Za mě 4*
Tri billboardy kúsok za Ebbingom (2017)
Kdyby ten závěr byl trochu lépe udělaný a spíš dokončený, tak by to bylo na 5* ;)
Sidney Hall (2017)
Není to sice Návrat do divočiny, ale je o to tady nejde. Jde tu o to, že někdo natočil konečně něco podobného. Hodně silný příběh, skvěle spojené časové roviny a k tomu i silná myšlenka o životě a nás samých, která v nás zůstane.