Recenzie (211)
Kate a Leopold (2001)
good :)
Hobit: Smaugova pustatina (2013)
Po 5 letech musím říci, že je zde vidět naprostý úpadek v tvorbě Jacksona a zároveň úpadek filmografie, viz. etnografické složení obyvatel v městě na jezeře. O nesmrtelnosti trpaslíků ani nemluvím.
C'était un rendez-vous (1976)
V podání Snow Patrol ještě lepší :)
Sexbomba od vedľa (2004)
Humor kde?
127 hodín (2010)
Nejlepší Francův film :)
Muž z ocele (2013)
Čím dál tím více filmů se snaží nasrat do děje nějaké války mezi jinými světy, jako v tomhel případě a Avangers.
Veľký Gatsby (2013)
PARTY! :)
V dobrej spoločnosti (2004)
75% :)
21: Oko berie (2008)
Karta štastná, večere slastná :)
Ranař (2011)
průměr.