Recenzie (211)
Svet pod hlavou - Mŕtvi ľudia (2017) (epizóda)
jdi do hajzlu
Hrajeme s Alim (2015) (relácia)
DĚKUJI NECHCI! postžený kluk mischa a tlustý vepř fattypillow. Odpad společnosti, co točí videa na youtubu a vydělávají tisíce za laciný humor.
Soudkyně Barbara (2015) (relácia)
Poslední dobou vznikají stále větší pičoviny. Tohle je 100% odpad české kinematografie. Lituji všech lidí, kteří se na tom pořadu nějakým způsobem podíleli.
Inga Lindströmová - Leto pri jazere Lilja (2007) (epizóda)
Konec už víme po první minutě filmu. Ženský zamyslete se nad sebou, jestli jste vážně takové piče nebo to jen děláte a sledujete takový sračky.
Doktorka Kellerová (2016) (seriál)
Jedna hvězda jen kvůli tomu, že barrandov má jednu hvězdu ve znaku. Jinak to byl odpad jako celý barrandov.
Americké graffiti (1973)
Kdyby Han Solo lítal v tom svým aeroplánu jako tadyk v autě, mohli jsme být štastní za jeho smrt už v Nové naději. Velké plus má film za výběr hudby, která je opravdu famozní. Dále líbil se mi koncept celého filmy, kdy se děj odehrává za jeden večer.
Mafiáni (1990)
Kvalitní film s výbornými herci, hudbou a příběhem, ale 26 let starý.
Jednotka samovrahov (2016)
Shrnu to následovně: 1 hvězda za Margot, Jareda a kanálníka. Trailer v pořádku, už jsem se těšil...film pak stál za piču a vrácení peněz. Ne nikdy víc! Jeden velký odpad minulého roku.
Vyšehrad (2016) (seriál)
Krátký, rychlý, výstižný!!! Lavíííííí
Batman (1989)
Nedá mi to jinak, než-li srovnávat burtona s nolanem. Za mě 4 hvězdy jako dá se říct zakládající dílo batmana.