Recenzie (211)
Shrek Tretí (2007)
Film mě nijak neoslovil.
Shrek: Zvonec a koniec (2010)
Shrek 1 je stále a bude nejlepším ze všech dílů. Kvalita jde s dalším novým dílem razantě dolů a podle mě se už nevyhrabe i kdyby byl shrek 5 nebo kolikátej to má být.
Narnia: Lev, šatník a čarodejnica (2005)
Knihu jsem miloval, ale film mě zklamal. Očekával jsem něco lepšího, ale tak jak chcete udělat dobrý fantasy film pro děti?
Hviezdna brána (1997) (seriál)
Abych řekl pravdu, nikdy jsme nepochopil o co tam běží. Nějaký kundy ksichty a s čím si na palici v mě vyvolávají smích.
Dva a pol chlapa (2003) (seriál)
Pro mě jeden z nejlepších seriálů, vtipný a prostě takový krátky takže člověk u něj neztrácí tolik času.
M.A.S.H. (1972) (seriál)
Jestliže bych měl hledat seriál, který mě jaksi nikdy neoslovil, nikdy jsem se u něj nezasmál a nijak mi nepřišel zajímavý, bude to určitě tento.
Samotári (2000)
.
Drsné časy (2005)
Bale opět nezklamal :) Parádní režie a kamera a dojemný konec.
Star Trek (2009)
Nevím ale nikdy se mi nelíbil star trek a další filmy na tenhel způsob.
Ako si vycvičiť draka (2010)
Nikdy jsem nebyl fanouškem kreslených filmů, i přesto že jako mladý jsem je lhtal, nicměéně ted jsem starší a moc je nemusím.