Recenzie (211)
Dvojičky (1988)
Průměr
Mladosť v ťahu (2003)
POhodička na večer, při které se člověk nenudí. Nic vyjmečného a ani průměrného tak 70%. Dlouho si budu pamatovat nahej běh Willa Ferrella a jeho manželku :D
Kámo, kde mám fáro? (2000)
Tak trapné, až perkfetní :D
Honba za Jantárovou komnatou (2012) (TV film)
Německá šifra Alberta Einsteina.
Vodný svet (1995)
nic převratného
Harry Potter a Dary smrti - 2. (2011)
Pro mě nejlepší díl ze všech! Vizuálně to bylo něco neskutečného, tolik dokonalých počitačových triků jsem už dlouho neviděl. I když jsem nehledal chyby, občas jsem jakýsi divný scény uviděl, ale dá se to přehlédnout. Takové epické finále jsem čekal a dočkal jsem se, škoda jen jak zemřel Voldermord. Takový nic, jen tak se rozplynul do nebes, za to falešná smrt Harryho byla neuvěřitelná, takový záblesk po atomvce se jen tak neuvidí. Škoda že jsem film viděl u sebe doma na počítaču, kde nemám pořádný zvuk, ale i tak to bylo senzační. Závidím lidem, co na tom byly v kině a užili si tuhle podívanou. PO tomhel filmu musím změnit názor na Harryho Pottera, tak jak na kniu tak i na filmy. Rowlingová to měla orpavdu promyšlený a chvilemi jsem jaksi neviděl vo co go :D asi jsem tupec nebo ona to měla zmatený, ale přesto stálo to za to :) Podle mě poslední 4 díly, což byly od Yatese, jsou orpavdu nejlepšími. Jak už jsme zmínil, mají výborné efekty, takové že divák si myslí že je to skutečnost a to se vidí jenom málo kde. Kamera taky ušla a to napětí, které panovalo je těžko popsatelné, zkrátna neskutečný filmy, jeden z těch, který si budu dlouho pamatovat a zážit z něj přetrvá hodně dlouho. Osobně, bych konec udělal uplně jinak tak, že Harry by zemřel navždy. To by pak kukuč diváků. :D :D
Avengers: Pomstitelia (2012)
Musím změnit hodnocení ze 3 hvědziček na 4 :) Nebylo to stoprocentní a ani se k tomu neblížilo, ale vizuaální efekty byly neskutečné, občas trochu nereálné, ale to k tomu patří :) je to přece americké sci-fi.
21 Jump Street (2012)
Johnny Depp to měl rychlý :)
Aljaška v plameňoch (1994)
Pro mě asi nejlepší film se Segalem.
Prostředníci (2009)
Po dlouhé době výborný snímek :) Musím smeknout klobúk nad hereckým výkonem Giovanniho Ribisiho, opravdu famozní výkon :) Co se týše zpracování, tak miluji filmy z amerika, ta nádhera, ty města jako je Los Angles :) Prostě boží :) Ale co se mi líbilo nejvíc, tak to bylo samozřejmě pořádný holky, takový se na ulici nenajdou. Děkuji těm dvou týpků, co zkoupily pornočasáky a dali je na net :) Za to velký díky .)