Recenzie (97)
Viceprezident (2018)
Děsně nepříjemnej film ,pokud znáte ty skutečné reálie.Nevím zda-li se smát nebo brečet.
Dotyk Medúzy (1978)
Po letech znovu film k němuž se rád vracím.A samozřejmě tolik skloňovaný uhrančivý z nejuhrančivějších - R.Burton .Ale trochu se vytrácí fakt,že postava Morlara vznikne z deformovaných společenských pořádků ,které se snaží nabourávat ( úžasná obhajoba a kritika adorace válečnictví , deptání žáků očividně zakomplexovaným učitelem atd...). A to se trochu na pozadí jeho dalších činů ztrácí. Je to sice "záporák" ,ale fandit mu nepřestanete. Stejně tak ovšem i Lino Venturovi. P.S: Scéna seznámení se s Dr.Zonfeld je v češtině nezahratelná ,to je na našem jazyce úžasné.
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Hele,fakt ne. Načančaná forma bez obsahu.Tři * za první půlku serie, potom už to vzdávám.
Bílá paní (1965)
"Nepotřebujem strašidla ,když máme Národní výbor" "Mohla by koukat do dálky ,jako ,že to všecko vidí.Vono tam nic není".. Každá druhá věta je skvělý jinotaj. Byla by to i sranda kdyby za tím nestála tvrdá realita a spousta zničených nebo předčasně ukončených životů. Z některých dialogů je mi vyloženě na blití. Historický dokument o tom jak si lidé mysleli ,že v čase obrody Pražského jara mají ty největší sračky za sebou ...
Bludičky (2010) (TV film)
Téma je to na seriál o více dílech ,ale natočený je to dosti kostrbatě. Druhý díl mi přišel uvěřitelnější než poslední část.
BlacKkKlansman (2018)
Já jsem si podle traileru myslel ,jaká to bude bžunda a nakonec jsem byl celou dobu přikovanej k židli se staženejma půlkama ať to Adam ustojí. No a ten ostrej přechod k dokumentárním záběrům mně dorazil úplně .Za mně plnejch 5*.
Nikdy si tu nebol (2017)
No ,čekal jsem o dost větší art a onanii . Takhle to byla docela emocionální jízda. Ale musíte se naladit na správnou frekvenci! Dávám 4* ,ale myslím 5*. Joaquin mně válcuje ,kde se objeví.
Hitlerova armáda smrti: Das Reich (2015) (TV film)
Vzhledem k tomu ,že jsem před lety viděl zmiňovaný a obrazově citovaný "Jdi a dívej se" tak mne to už bohužel nešokuje. Ten náraz jsem si prožil u toho filmu a už nikdy jej nechci vidět.
Nahota na prodej (1993)
Je to kult.Po letech jsem se na to schválně podíval a ač je to Bčko tak některý hlášky v pozdější realitě nabyly platnosti. Myslím ,že je to na úrovni současných romantických CZ komedií. Takže zase takovej odpad nedávám.Navíc jako obraz doby nepřekonatelný.
Bez vědomí (2019) (seriál)
No ,čekal jsem teda o trochu/dost víc. Po těch superlativech z úvodních dvou dílů jsem byl natěšen. Přesně jak tady píšete,místy až moc popisné a ty postavy jsou taky děsně škrobené. Nemluvě o manželce hlavního zmizelého ,která neohroženě běhá po celém vojenském prostoru rychlostí auta. Za mně mi přišel REDL uvěřitelnější. Asi něco v tom smyslu když na Černobyl koukali Ukrajinci a zbylí likvidátoři.Taky měli plno výtek vůči realitě.Takže ,lepší 3*.