Recenzie (97)
Nezanechať stopy (2021)
Tak na prvotinu režiséra to sice nemá ,ale po psychické stránce tak pořádnej nářez. Jen si říkám , "Bože , v jakejch sračkách jsme to žili" , kde i termín "rakoviny duše" je slabá metafora pro ten systém.Zajímavé je,vidět vedle sebe jednu nespravedlnost 25 lat niewinności (2020) a druhou systémově zdokonalenou. P.S: Toho pomrkávání na diváka v podobě Beksinského obrazu v kanclu advokáta , jsem si stihnul všimnout.
Johnny (2022)
Tak za Dawida 5*,to je prostě nevídanej jev.Ale film jako celek je hodně slabej. Neustále otravná hudba jak ve videoklipu nebo českejch filmech , střih naprosto nesmyslenej, dovysvětlování někde zase vývoj naprosto chybí. Takže bohužel , těšil jsem se moc ,ale nakonec docela zklamání. P.S: Hodnoťme prosím na CSFD filmy nikoliv události ,které představují. P.S: Na Dawidův nadživotní výkon v Chce się żyć (2013) to prostě nemá ani omylem .Ale jeho vina to rozhodně není.
Oppenheimer (2023)
No ... pro diváky neznalé historických reálií této causy, to bude velkej ořech a to byl i pro mně a to mám dost nastudováno.Tempo zběsilé, ale o projektu Manhattan se dozvíte minimum, to raději doporučím mnohem podrobnější: Fat Man and Little Boy (1989) . Emoce tam jsou ,ale takové divně vyjádřené , zastřené. No, možná stejně jako život Oppiho. Celkově takové lepší 3,5* ,ale jinak se nám nějak Nolan začíná ztrácet v obsahu a vynikat formou ... P.S: To PR ,že Nolan nepoužívá žádné CGI efekty je hezké ,ale tak to jako tu Zemi zapálil a ty efekty při bdění/snění Oppiho dělal asi svítícíma provázkama ?
Velké nic (2023)
První dojmy z HitHit předpremiéry jasně kladné. Jak v debatě p.Klusák řekl "nešlo o faktografickou stránku covidu ,ale spíše o pocity". A přesně jako u 11.září kdy si pamatujete kde jste v tu chvíli byli tak i tady se vám rozjede v hlavě vlastní příběh a vzpomínky. Kladně hodnotím absenci projevů politiků a důraz na civilnost a vliv covidu na životy lidí. I ti antivaxeři byli zobrazeni "v civilu". Jsem rád ,že i dokument může spíše spojovat než rozdělovat ( i když úsměvných scén na adresu protestujících bylo dost ).Ale i oni mají své důvody a myslím ,že i ty se podařilo zachytit. Děkuji za dokument. P.S. Myslím ,že p.Klusák má své postavy upřímně rád. Ukázal to už v Daliborkovi a teď i v případě p.Peterkové.
Kleo (2022) (seriál)
Klasická forma bez obsahu ala Netflix. Škoda....
Vražedné pochybnosti (1978)
Scénáristický a střihačský skvost... Jinak jsou tam dobré momenty,ale celkově špatné.
Moja afganská rodina (2021)
Nečernobílý film ,jak v postavách tak v ději u nějž mne stále doháněla vzpomínka na Valčík s Bašírem . Dabing postav je geniální.
Český žurnál - Vojna Ztohoven (2020) (epizóda)
Asi je nutno oddělit sympatie k Ztohoven a hodnocení dokumentu jako díla . To si myslím dost pokulhává , i když Petřinu tvorbu mám rád. Myslím ,že to šlo udělat lépe.
Otčina (1994) (TV film)
V audio podobě (jako rozhlasová hra z 2016) je to skvělý kousek, film je trošku slabší ,ale zase je to historický dokument o 90tkách v Praze :O) Knížku jsem objednal ,jsem zvědav na srovnání.Zápletka je to vynikající taktéž neznám žádnou podobnou alternativní historii .
Vlast (2020) (seriál)
Nemůžu to telenovelové ztvárnění s neskutečně nepříjemnejma ženskejma postavama nějak zkousnout.Ale v druhé půli se to docela zlomí a nejlepší postava je ochrnutá sestra.