Recenzie (97)
Happy End (1967)
"Víte ,kdo jsme a co znamená naše rodina? No,krávy,prasata,prostě dobytek". Tak takovýto slovní veletoč při žádosti o ruku milé u rodičů mně shodil ze židle! Je vidět,že 60.léta byla nadlouho (ne-li navždy) nejsilnějším obdobím a to nejen kinematografie.Jednoznačně za 5*!
Najvyššia ponuka (2013)
Nádhera , jako vždy od Tornatoreho. Akorát je smutným faktem,že se ve vyhlášených pražských hospodách,kam chodí takové osobnosti jako Geoffrey Rush ,točí Gambáč :)
Cesta do lesa (2012)
Nesmírná blbost jako film ,ale děsná srdcovka. Tudíž za 4*.
Michael Kohlhaas (2013)
No tak čekal jsem to podstatně lepší. Za mně 3,5*.Pomalý scény mi nevadí ,ale tohle už bylo moc.
Most (2011) (seriál)
Po 2.sérii dávám plných 5* neb kvalit tohoto TV seriálu nedosahuje 90% FILM produkce. A závěrečný díl vás seversky ledovým ostřím rozetne vejpůl , to si pište!
České století (2013) (seriál)
Za 1 díl. bych dal i 5* ,ale počkám na další. Ta zmiňovaná "nuda" mne naopak přitáhla a neodpudila neb ono jednání s politiky (jakékoliv doby) asi zrovna vrcholem akčnosti není.Naopak tyto dramatické scény (Thun,George) jsou skvostem a takhle napínavě už dnes málokdo točí ( v Čechách nikdo).Delší záběry bez zbytečných slov, vivat pane Sedláčku jen tak dál . Už se nemůžu dočkat dalších dílů.
Než sa diabol dozvie, že si mŕtvy (2007)
Sidney se světem rozloučil více než důstojným dílem.Něco málo mi tam ,ale přeci chybělo, takže za 4*.Každopádně tenhle Pan Režisér by si zde na CSFD možná zasloužil obšírnější hodnocení ,to současné mi přijde takové psané z rychlíku .
Smích se lepí na paty (1986)
Věčný boj chlapské duše o to být či nebýt samotářem v podání p.Brodského jehož koncert zdatně doplňují p.Čepek,Kemr a krátkou rolí p.Bohdalová.Nelze jinak než 5*.Už jen za to,že hrál opravdu sám sebe.
Rozbitý svet (2012)
Za film dávám 4*,za závěr 5*.Představitelka Skunk byla úžasná.Tak trochu mi to připomnělo Slámovy Čtyři Slunce ....
Pějme píseň dohola (1990)
Pro Sklepákofily povinnost.