Recenzie (97)
Staříci (2019)
Čekal jsem něco jiného a dostal jsem něco jiného ...
Ted Bundy: Diabol s ľudskou tvárou (2019)
Po shlédnutí dokumentu od stejného režiséra, mi došel zpětně teprve záměr filmu a to zobrazit ho z té slušné,hodné a civilizované strany. A to se dle mně povedlo na výtečnou. Proto je tam také i spousta detailů záměrně vynechána.Pro úplnost doporučuji samozřejmě dokument.
MINDHUNTER: Lovci myšlenek - Série 2 (2019) (séria)
Musím přiznat ,že jsem po tak dlouhém čekání ,očekával více. Je to trochu rozkecané do osobních rovin stylu True Detective 3 a to mi tolik nesedí jako první serie.Nicméně stále je to kvalitní počin.
Ticho v úkryte (1996) (TV film)
No ,bohužel je to průměr . Ale své 3* dávám z nostalgie za Hradec Králové a ZVÚ !
Helimadoe (1992)
Opravdu nechápu hodnocení většiny tady na CSFD ...
Zkáza Dejvického divadla - Smrad (2019) (epizóda)
"Mňam" ! Jarda Plesl rulezz !!! Ale jasně ,že všichni ...
Svet pod hlavou (2017) (seriál)
Za tu práci ,která je za tím seriálem , odpustím i drobné drhnutí v některých dílech.Ale za kapelu SLOKY dávám jasných 5* !
Odpojiť (2012)
Téma nosné,ale mnohem lepší a temnější zpracování najdete v Black Mirror nebo Cyberbully . Dobře natočeno ,ale na mně moc po povrchu. Dovolím si poznamenat SPOILERově: Až moc happyendové.
Archa světel a stínů (2018)
Téma je nosný ,ale to zpracování mi nějak nesedí. Navíc moc nerozumím tomu ,proč je půlka s titulky a půlka nadabovaná. Jinak odiv jak Johnsonovým tak panu Svatošovi za úsilí.
MOST! - Episode 1 (2019) (epizóda)
"Tak se vole,neumaž" ! Geniální mix tragiky reality spodiny a humoru duetu P+K jaký jim je vlastní .