Recenzie (265)
Kráľovská nemocnica (2004) (seriál)
Dal by som aj 4* ale to by to nesmeli natahovať. Námet to je výborný, S. King svoje remeslo ovláda. Len režisér to nezvládol v mnohých klúčových momentoch.
Králi ulice (2008)
Priemerný mnohokrát prežuvaný scénar. No aj tak to malo niečo do seba. Herecké obsadenie výborné.
Profesionáli (2008) (seriál)
Prepracovaného, duchaprítomného a naozaj aj vtipného húmoru sa tu asi nedočkáte. Tak, ako asi v žiadnom slovenskom "komediálnom" seriáli.
The Hire: Beat the Devil (2002)
najslabšia, no najvtipnejšia epizoda.
The Hire: Hostage (2002)
najcelistvejšie podanie v celej sérií. John Woo to proste svoje remeslo ovláda.
The Hire: The Follow (2001)
Keď spravíte niečo násilné, treba vrátiť rovnováhu a spraviť niečo jemné, a to je tento prípad.
The Hire: Ambush (2001)
skvelý nápad ako odstrániť súpera,
The Hire: Star (2001)
ako si len môže Guy robiť takúto srandu zo svojej ženy. :)
Wall-E (2008)
Jeden z najlepsších animákov tohto roku.
Závodní horečka (1989)
Kópia Tajného zavodu, no oddychovka, pri ktorej netreba ani jeden mozgový závit. A o to tu predsa ide, nie?