Recenzie (65)
Lea Parkerová (2004) (seriál)
Mně se to náhodou líbilo!!
Spartakus (2010) (seriál)
Krev, násilí, svaly, sex, intriky, nenáročnost - to žeru!
Kliatba bratov Grimmovcov (2005)
Docela hovadina tenhle počin. Je to zmatené, podivné a takové... Nehostinné.
Sissi a Yeti (2007)
Císař pán se musí v hrobě obracet...
Tudorovci: Sex, moc a intrigy (2007) (seriál)
Nádherné kostýmy a kulisy + slušné herecké výkony + sexy svalouši svíjící se v milostném opojení každých 15 minut = HUSTÝ!
Elisa z Rivombrosy (2003) (seriál)
Možná jsem sentimentální a tenhle seriál je chucpek, ale ta hudba, Andželo a Fabrício... :-) OK, jdu se zmrskat a pustit si něco prudce intelektuálního, abych tento hřích odčinila!
Marina (2006) (seriál)
Líbí se mi tam ty barvičky.
Mrcha učiteľka (2011)
Cameron, čemu ses to probůh upsala...?? Geniální je však postava učitelky Amy - ,,Veverky", připomíná mi totiž jednu mou táborovou vedoucí, která se dnes léčí z depresí. Jo a Jason Segel: Wooohooo!!
Charlieho anjeli 2: Na plný plyn (2003)
Upřímně - kdyby polonahá Diaz nebo Liu ty padouchy dostávaly ,,duchaplně", veřili byste jim to? Prostě si sedněte, uvolněte se a zasmějte se, jak je to všechno absurdní. Já u toho srkala heřmánkovej čaj, takže hotovej balzám na mé zalehlé dutiny a mozkové závity, které beztak nebyly schopny větší námahy. :-)
Chuck (2007) (seriál)
Průměr. Roztomilý ňouma, kterého chrání krásná blondýna, sem tam se tam střílí a bojuje s mnohdy rádoby vtipnejma průpovídkama.