Recenzie (65)
Titans (2018) (seriál)
Když si na superhrdiny hrají děcka, dá se to pochopit a považovat za roztomilé. Když tak působí i dospělé osazenstvo (příkladem naprosto trapný kostým Dove), je to spíše k pláči...
Denník Anny Frankovej (2016)
Lea van Acken v hlavní roli výborná. Ocenila jsem, že se filmaři zbytečně nevyžívali v mizérii Anniny rodiny, ale zaměřili se hodně na její duševní a tělesný vývoj. Skvěle obsazená byla i její sestra Margot. Během závěrečných titulků v sále šustilo mnoho kapesníků.
Muž z ocele (2013)
Trochu přeplácané na můj vkus, ale Henry je kunďák. ;-)
Váňa (2012)
Ano, jsem jeho příznivkyní. Přesto zcela nezaujatě říkám - Víc takových, jako je on! Co se dokumentu týče, zpracování bylo opravdové, bez příkras. Tak nějak si já osobně dokumentární žánr představuji.
Bůh žehnej Americe (2011)
Absolutní paráda. Herecké výkony, zpracování, dialogy a hlavně MYŠLENKA filmu.
Líbáš jako ďábel (2012)
Otřesná Magálová, trapnej a vlezlej ProductPalcement kam se člověk podívá, nepravděpodobnej děj... Hvězdička za výbornou paní Holubovou.
Nedotknuteľní (2011)
Perfektní.
Doktor Živago (1965)
Čekala jsem nekonečně dlouhou americkou katastrofu, ale nakonec to dopadlo tak, že jsem poslední dvě hodiny seděla jak přikovaná. No a ten Omar... ♥
Sexbomba od vedľa (2004)
Mix ,,Prciček" a Americké krásy. Čekala jsem, že se Danielle nakonec svěří, že ji zneužíval její pes, což ji (zcela nedobrovolně!!!) uvrhlo do světa pornofilmů. U poloviny věcí jsem postrádala pointu.
Jeden deň (2011)
Romatnika jak trám - dokonce i slzičku jsem uronila. Anne mám sice hodně ráda, ale na roli zakřiknuté Emmy se moc nehodí. Jimem S. se ale docela trefili. Oba podávají fajn herecký výkon, který neurazí ani nenadchne. Film má jiskřivou atmosféru, kterou ale kazí podivně trhaná výprava a sem tam i zabředává do utahanosti. Potěšila mě také Kunderova Nesnesitelná lehkost bytí v rukou hlavní hrdinky. Konec mě mrzel, u podobných filmů jsem zvyklá na ,,hepáče".