Recenzie (81)
Skvelý život (2010)
Sedmapadesátiletý spratek, kterému má snad každý divák chuť dát pár facek. To měli ostatně udělat rodiče už před spoustou let, možná by pak matka nemusela zažívat takový teror.
Mein Kampf (2009)
Je z toho hodně cítit, že je to podle divadelní hry. Dokonce si myslím, že ta by se mi líbila. Ale film je to tragický.
Prirodzený svet - My Life as a Turkey (2011) (epizóda)
Krásně zpracovaný dokument. Nevěřila bych, že mě bude bavit skoro hodinu koukat na krocany. A nakonec bych ten příběh ráda sledovala ještě déle.
Expendables: Nezničiteľní (2010)
Chudák Sly, co se to s ním stalo? Nebýt jeho děsivé proměny, měla jsem pocit, že jsou tu zas osmdesátky. Je to úplně stejně pitomé jako většina akčních filmů z té doby. Jenže u nich na mě působí aspoň nostalgie.
Architekt odpadu (2007)
Dokument o velkém egoistovi. Možná má dobré nápady, ale o těch tam nebylo vůbec nic. Čekala jsem, že aspoň trochu nastíní fungování jeho domů. "V zimě nám svítí slunce do oken a proto nemusíme vytápět." Aha. Je to jen nudně natočená nekritická obhajoba "génia".
Nová dcera (2009)
Co v takovým filmu, sakra, dělá Kevin Costner?
Kto prežije - Samoa (2009) (séria)
Russell!
Czech Made Man (2011)
Divnej film...ale miluju Budaře a toho to bylo plné, takže alespoň dvě hvězdy za to, jak mě zvládl u téhle pitomosti udržet.
Sweeney Todd: Čertovský holič z Fleet Street (2007)
To muselo dát příšernou práci...a přitom je to taková blbost...muzikály teď holt frčí
Jak Nero zachránil Řím (2009)
Kdoví jak to všechno bylo.