Posledné recenzie (913)
Indiana Jones a Nástroj osudu (2023)
Film je opravdu totalni odpad. Jedna hvezda jen z milosti. Nevim jakym smerem se mel film ubirat, parodie, komedie, dobrodruzstvi, drama? Kazdopadne nic z toho by nebylo dobre. Byly situace, kdy jsem se za Harissna Forda normalne stydel. Film nesel dat na jeden zatah, naprsoto silena stopaz pri tehle "zabave" me prinutila si dat kazdy den 15 minut a i to bylo s touhle neskutecnou kravinou hodne.
Baghead (2023)
Zbytečná a nepovedená vykrádačka australského “Mluv se mnou”. Film bez špetky vlastního nápadu a atmosféry. Nikdy se k němu nevrátim.
Sněžné bratrstvo (2023)
Malokdy se povede dobry nebo lepsi remake,ale v tomhle pripade se to povedlo. Ze zacatku mi prislo, ze pad letadla a vsechno kolem lavin bylo udelano nejak moc narychlo, kdyz jsem vedel ze stopaz ma pres 2 hodiny,ale bude jsem film sledoval jako prikovanej a cas utikal tak ze jsem ho nestacil vnimat, nebo to bylo opravdu tak trochu zkracene. Ale kazdopadne jsem film zhltnul jednim vrzem. Urcite se podivam jeste jednou. Slusny skore.