Recenzie (1 746)
Deadpool 2 (2018)
// Tak jsme se v prvním dílu vyřádili, předvedli, čeho všeho jsme schopný, odbyli si nutný origin a se dvojkou konečně přešli k filmovému řemeslu. S dokonalou akcí, nečekanou dávkou emocí, solidním příběhem a vedlejšíma postavama, který vyloženě volaj po tom, aby s nima vznikaly další a další filmy. Hlavně teda s Domino, protože hoooooly shiiiiit, Zazie Beetz je boží. Až nečekaně dobrý, lepší než Avengers, lepší než Solo, a nebýt Tichého místa, tak prozatimní film roku. 9/10
Taká obyčajná rodinka (2009) (seriál)
// Koukatelný jedině v případě, že jste moc líní přepnout kanál. Což jsem bohužel poslední dobou dost často.
Uncharted (2018)
// Boží fanservice, na kterým by se dalo zkritizovat snad všechno, ale pořád je to o míle sympatičtější jak ta chystaná věc s mladým Drakem. Nechal bych si líbit líp zpracovanej celovečerák.
Marvel's Luke Cage - Série 2 (2018) (séria)
// 2. série chytila v závěrečné třetině konečně dech a díky stoupající kvalitě to nakonec celé nebyla taková ztráta času, jak jsem ze zprvu obával, ALE... klasický syndrom netflixové marvelovky, vata, vata, vata a pět naprosto zbytečných epizod, místo kterých se to dalo smrsknout v mnohem kompaktnější příběh. Čekám, kdy to tvůrcům konečně dojde, zatím ale marně. 6/10
Otravný príbuzný (2017)
// Olivii Cooke a Anyu Taylor-Joy můžu i v poloze chladnokrevných bitches, to tempo ale bylo místy fakt vražedně pomalý. 6/10 P. S. Yelchina je prostě obří škoda, ten herec měl před sebou fantastickou kariéru...
Stella Blómkvist (2017) (seriál)
// *Sleduje úvodní minuty Stelly Blómkvist, objednává letenku na Island*
Sicario 2: Soldado (2018)
// Režijně to Villeneuveovi šlape na paty, scenáristicky ale Sheridan selhává, a to zejména ve finále, kdy jednoduše nedotáhl dramatickej oblouk a ještě nechal otevřená vrátka pro neuvěřitelně předvídatelný pokračování. Akce krásná, hudebně je to prostě ten samej nářez jako v jedničce, tentokrát to ale zkrátka nepodržel děj. Docela škoda, protože k tomuhle už se tak často vracet nebudu. 6/10
Yellowstone - Rozbřesk (2018) (epizóda)
// Pomalé budování světa s velkou odměnou na konci. Ta hodina a půl je na úvod možná příliš, na druhou stranu si to Sheridan neskutečně vodí, šikovně rozestavuje sympatické figurky po obří šachovnici, o každé z nich se přitom stihnete dozvědět to podstatné, jenom aby v závěru konečně šlápl na plyn a (doslova) rozjel ústřední zápletku. Herecky bez chyb (Costner, Grimes, Reilly !!!), režijně trochu kostrbatý (hlavně tempo), nicméně kamera a záběry na přírodu Montany nádherné, a hudebně je to pak vyloženě super. Jestli si Sheridan pohlídal gradování a v dalších epizodách ještě vytáhne pár trumfů, čeká nás velká jízda. Na úvod je to ale takhle perfektní. 9/10
Jak balit holky na mejdanech (2017)
// Příliš mnoho punku na mou jemnou duši.
Na mušce (2018) (seriál)
// Tak já nevim. Buď jsem sledoval cool britskej spy thriller s kapkou černýho humoru, nebo hodně černou komedii o tom, jak spolu dvě latentní lesbičky chtějí hrozně moc spát, ale pořád se mezi ně motají nějaký mrtvoly. Vím jen, že zatímco rozjezd to mělo prvotřídní, finiš byl trestuhodně slabej. Druhá série je v tomhle případě hodně vychtěná a spíš na škodu. Nakonec 7/10 za ty originální postavy a sympatické herce.