Recenzie (1 746)
Jessica Jones - Začať od začiatku (2018) (epizóda)
Akta X by byly pyšný. Což ale bohužel není kompliment. 5/10
Most (2011) (seriál)
// Švédové dělají věci trochu jinak, a jakmile si na Sagu a její okolí zvyknete, vlastně už nebudete chtít sledovat nic jiného. A to i přesto, že nic v tom seriálu v podstatě není hezké, natož pak šťastné. Pálím mezi oblíbené a jdu se psychicky připravovat na čtvrtou a zatím poslední sérii. Edit: Konec, tohle už nikdo nikdy líp neudělá.
Podoba vody (2017)
// Když si pustíte oscarovku od Del Tora a na konci litujete, že jste radši nešli do té italské gay romance s broskví. Hrozný zklamání. 5/10
Pásky z Nagana (2018)
// No co si budeme... bulel jsem u toho jak želva!
Mute (2018)
// Gratuluji, Duncan Jones natočil Konzultanta sci-fi filmů. Na tohle nesourodé režijní peklo se nemáte šanci připravit. 3/10
Fred Armisen: Standup For Drummers (2018) (relácia)
// Hodně svérázný, but I liked it.
The Cloverfield Paradox (2018)
// Bída a pro vesmír Cloverfieldu naprosto zbytečný přídavek.
Půjčovna masa (2018) (seriál)
// Děvky, drogy a virtuální realita. Poslat do éteru takhle nekompromisní seriál, obzvlášť v éře tvrdé politické korektnosti, to chce koule - koule, které tenhle seriál neztratí až do poslední sekundy. Bezbřehé násilí je tu ovšem silně opodstatněné, stejně jako každá postava, a každá na první pohled nesouvisející podzápletka. Klobouk dolů předloze, něco mi ale říká, že čtenáři budou s touhle adaptací náramně spokojeni. Hardcore cyberpunková sci-fi říznutá noirovou detektivkou, zabalená do nádherného vizuálu (Netflix se zase jednou plácl přes kapsu) a okořeněná parádním obsazením, ze kterého vyčnívá především mexický uragán Martha Higareda, ale ostatní přitom nejsou příliš daleko za ní. Jo, tohle mi fakt sedlo, ke konci to perfektně tlačí na emoce a když už jsem měl pocit, že jsou všechny zvraty fuč, přišla jedna poslední rána na solár, a já si byl konečně jistý - tuhle krvavou pecku jsem neviděl naposledy. Altered Carbon - 1. řada 9/10
Waco - Visions and Omens (2018) (epizóda)
// Je to jak jsem se obával, závěrečný konflikt slibuje hodně, posun v čase a události, které k němu však spěly, už nikoliv. Příliš mnoho nekonkrétního tlachání uprostřed kultu (s nevěrohodně obsazeným Kitschem v hlavní roli, a to ho mám jako herce celkem rád) a vedlejší linka s ATF/FBI, do které se nějakým způsobem promítá politika, prostě tolik netáhnou. Řemeslně precizní, jenže to už je dnes standard, tzn. s výjimkou konstantně skvělého M. Shannona vlastně ani není moc co chválit. Dalších pět dílů bude čistě o vaší trpělivosti. 6/10
Veľká nádhera (2013)
// Reflexe par excellence. Stylová, svěží, doplněná o fantastický soundtrack, prvotřídní herecký výkon Tonyho Servilla a nádherné prostředí high-life Říma. Vůbec se nedivím, že mi to tak imponovalo. 10/10