Recenzie (1 746)
Labyrint: Smrteľná liečba (2018)
// Ale jo, i ve finále je to pořád lepší jak Hunger Games. Nicméně se opět potvrdilo, že dystopický YA filmy prostě nedokážou uzavřít příběh jinak, než přiblbým povstávním s desítkou klišovitých obětování. Je to hrozně generický a znova už nic podobného fakt vidět nepotřebuji, sorry. 6/10
The Post: Aféra v Pentagone (2017)
// Po formální stránce bezchybné, ale ty emoce, ty mi tam znova chyběly. Jsem spokojenější než u Mostu špionů, ale Spielberg je stejně nejlepší na poli těch dobrodružných filmů. Jsem zvědavej, jak se rozloučí s Indym. 6/10
Spider-Man: Návrat domov (2017)
// Nejenže pro mě osobně nejlepší marvelovka, ale rovnou i ten nejlepší Spider-Man s tou nejvíc sexy tetičkou May a tím nejvíc cool mentorem, v tom nejvíc klukovským pojetí, za ten nejvíc maximální počet hvězd. Spider-Man: Homecoming - 100%
V službách KGB - Dead Hand (2018) (epizóda)
// Jedna z nejlepších epizod, jakou ten seriál zažil. Letos to na tu Emmy prostě musí dotáhnout...
Ready Player One: Hra sa začína (2018)
// Z malé velké knížky se stal velký malý film. Změny jsou bohužel cítit a nejvíc se zde doplácí na zkracování linek i vztahů. Tím ale zápory končí a zbytek je celkem slušná jízda napříč všemi kouty popkultury, během níž se Spielberg místy vrací k tomu nejlepšímu ze své kariéry. Za mě polonadšenej palec nahoru a teď si jdu dohnat filmografii Olivie Cooke. 7/10
Ricky Gervais: Humanity (2018) (relácia)
// Po tomhle už nikdy znova nevlezu do vany. Díky, Ricky, za ten hororový obraz. Perfektní.
Molly a jej hra (2017)
// Když už jsem si říkal, že se debutujícímu Sorkinovi podařilo *jenom* zdatně zrežírovat další svůj precizní scénář, aniž by do toho protlačil tu povědomou plejádu emocí, které z jeho scénářů většinou vytáhli jiní režiséři, přišlo zbývajících pět minut filmu a on z toho jinak docela chladného příběhu přece jen vykřesal *dost* na to, aby to se mnou pohnulo. Zázrak v cílové rovince, do naprosté spokojenosti to má sice daleko, ale přesto, klobouk dolů. 7/10
Anihilace (2018)
// Fontána 2.0
Tomb Raider (2018)
// Nedali to orkové, nedal to ani Fassbender, nakonec vše zachraňuje až holka s kukučem Alicie Vikander s lukem v ruce a parádně zrebootovaným originem v zádech. Tomb Raider má všechno, intenzivní a vynalézavou akci, skvělé herce, parádní hudbu a nakonec i dost napětí, aby mě udržel hezky spokojeného až do konce toho jinak docela ohraného filmového tropu "hrdina dobrodruh vs. zlá organizace s cílem zničit svět". Mimo to je to ale nářez a dost možná nejlepší videoherní film, jaký jsme zatím dostali, za mě tedy spokojených 8/10 a chci to vidět co nejdřív znova. A fakt na to běžte do kina, protože chci i dvojku. (Kupodivu můžu doporučit 3D IMAX)
Most - Episode 1 (2018) (epizóda)
// Ten bláhový pocit, když jste si mysleli, že to bude tentokrát třeba o něco veselejší, a ono ejhle. Zase se topíme v ponurém severu, tvrdé socio-politické realitě a krvi. Šílený, ale furt mě to baví.