Recenzie (494)
Vicious Fun (2020)
Tak tohle mě pohladilo na duši. Čekal jsem nějaký úlet, ale dostal jsem skvělou retro hororovou komedii s výbornou hudbou, obsazením, zahranou zápletkou a náloží sarkastických poznámek. U kola "anonymních vrahů" jsem se hodně zasmál :)) Doporučuji!
Paipeulain (2021)
Jako komedie dobrý, zasmál jsem se, ale komedii jsem rozhodně od tohoto filmu nečekal a ani nechtěl.
Nadosmrti (2021)
Stále dobře vypadající Megan Fox, další výběr herců taktéž v pohodě, hra na schovávanou, akce, krev, hezké chladné prostředí, prostě vše, co má mít správný thriller. Horor to ale rozhodně není. 70%
Rogue Hostage (2021)
Očekával jsem, že to bude velmi špatné a bylo to velmi špatné, takže zklamání nebo překvapení se nekoná. Útočící prodavač na vozítku je kapitola sama o sobě.
Gipsy Queen (2019)
Kdo bude dle traileru a posteru očekávat další z bojových filmů, tak bude zklamán. Bojový ring zde hraje okrajovou roli, protože zde se odehrává reálný situační boj se životem samotným. Je to drama o mladé cikánské matce s dvěma dětmi v nelehké životní situaci. Je to drama, které jsme již viděli v tomto formátu mnohokrát, ale zde je to pojato velmi autenticky a byl jsem rád, že konečně v nějakém filmu se našel majitel baru, který není zmrd, jako v jiných snímcích. Pochopíte, až uvidíte. Finální a vlastně jediný souboj je kvalitně ztvárněn v artově kabátku. Opravdu hezké. Proč končí film, tak jak končí? Stačí se zamyslet...
Somos. (2021) (seriál)
Nečekal jsem další Narcos, ale čekal jsem alespoň něco v tom stylu. Bohužel se jedná jen o mexickou nudnou telenovelu lehce přelitou kartelovskou polevou. E01 - E05 1*, E06 3*
Gaia (2021)
Slušný malý horror přesně v mém stylu. Bohužel ale studio Naughty Dog nebude asi šťastné z tohoto počinu, protože jim vykradli svou příšerku Clickera https://thelastofus.fandom.com/wiki/Clicker ze hry The Last of Us a jen slepý a hluchý by tvrdil opak. Dokonce se připravuje i seriál na motivy hry, kde Clickeři budou hrát velmi důležitou roli The Last of Us (TV seriál) (2021)
Infinite: Nekoneční (2021)
Viděl jsem všechny filmy s Markem a tohle je rozhodně nejhorší z nich a jen díky jemu dávám 3* / 50%. Zítra si na tu šaškárnu ani nevzpomenu.
Probuzení (2021)
Pozor granát... ryba se musí kuchat od... 😁 Noo, přiznám se, že jsem po zhlédnutí regulérně také zešílel. Musím končit, útočí na mě kočka, divoká, nemám žádnou kočku, nevím. 40%
The Unhealer (2021)
Bobby Sixkiller vůbec nestárne a k tomu mu pomáhá asi ta jeho čelenka 😀 Pohodový filmík na nedělní odpoledne na stanici TV Nova.