Recenzie (186)
Experiment (2016)
Obrovský zklamání. A to jsem se na to tak těšil.
The Sisterhood of Night (2014)
Film se snaží být tajemným, přestože není - to mě snad štvalo na filmu nejvíc. Všichni víme jak společnost teďka funguje, líbilo se mi, že na to kladli tvůrci důraz, protože mě to zkrátka baví. K tomu konci- dokážu si představit někoho si myslet, že je to trapný:D Mně ale přišel krásný. Mě to přesvědčilo :)
Vražedné spolčení (2014)
Zbožňuju obě herečky a byla naprostá radost na ně koukat! Moc nerozumím lidem, kteří píšou, že neumí hrát.. Jeden z nejsilnějších konců, který jsem kdy viděl.
Ant-Man (2015)
Evangeline Lilly zachraňuje!
Akacuki no Jona (2014) (seriál)
Po dlouhý době jsem se podíval na anime, který jsem totálně žral. Zhltnuto za 2 dny. Škoda, že ten konec byl tak "nedokončenej".
Ako uloviť frajera (2015)
Nebudu v tom zbytečně hledat jakýkoli chyby. Mě to bavilo! :)
Česko Slovensko má talent 5 (2015) (relácia)
Mě to baví. Nebudu si stěžovat, když nemusim. Všechno je bezva a nová Diana je skvělá :)
Kaleido Star: Legend of Phoenix - Layla Hamilton Monogatari (2005)
Druhý OVA díl, kde hlavní postavou je Layla. Normálně mě OVA díly moc neberou, ale tenhle byl opravdu krásný. Konečně můžeme vidět Laylu v jiném světle! :)
Scream Queens (2015) (seriál)
Tyjo to je taková blbost. Úplná hovadina!:D Ale baví mě to, hodně. Je to oddechovka, na kterou bych se nejradši díval každý den po škole. Herci jsou skvělí, až na Jamie a Arianu. Musim říct, že mě překvapilo, jak špatná Ariana byla:DD Brad, Ryan a Ian udělali z Jamie Lee Curtis druhou Sue Sylvester. Celkem mě to štve, protože těch dlouhých a nudných monologů už bylo dost.
Kaleido Star: Aratanaru Tsubasa - Extra Stage (2004)
Jedná se o první OVA díl, kde hlavní postavou je Rosetta. Byl jsem trošku zmatený ohledně všeho, co se týkalo obrazu. Přijde mi, že se pustili do něčeho, co bylo až moc složitý na to, aby to rozebrali jen na 20 minut.