Recenzie (186)
Oni 2: Nočná korisť (2018)
Ach, ten konec tak šíleně posrali, je to škoda. However, Bailee přesto zbožňuju :D
Labyrint: Smrteľná liečba (2018)
Neurazí nenadchne
Živí mrtví: Počátek konce (2015) (seriál)
Alycia je prostě bezchybná.
Proč? 13x proto (2017) (seriál)
Zhltnuto/Zhltáno za dva dny. 13 Reasons Why mě naprosto pohltilo. Proto jsem to tak hltal :----) (hltat je fakt vtipný slovo)
Okupovaná kolonie (2016) (seriál)
První série je oproti tý druhé naprostej shit. Jsem rád, že jsem tu první sérii vydržel, ta druhá za to fakt stojí!
Tracers - Najrýchlejší lupiči (2015)
Jojo, za Avgeropoulos jsou ty 2* :D
Prvých 100 (2014) (seriál)
Aaaaah Octaviaaa, I'm in looove with yoouu.
Fosterovi (2013) (seriál)
Jsem happy jak dva grepy, že jsem se na Fostery začal koukat. Taaaaak silných chvil Fosters měli...
Očista: Volebný rok (2016)
No tohle byl mazec! No a jak krásně se na Elizabeth Mitchell koukalo. *melting rn*
Orange Is the New Black - Série 4 (2016) (séria)
Tahle série byla psycho, totální psycho. Miluju to!