Recenzie (186)
Kurošicudži - Season 2 (2010) (séria)
Snad 20krát lepší než první série. Celkem mě překvapilo, jak moc mě to bavilo. Celý to soupeření mezi Sebastianem a Claudem dělalo tuhle sérii o hodně lepší než tu dřívější. A Jak Zíza říká: Sebastian už nebyl tolik cool jako dřív a Greila vystupoval jenom někdy, což mě hrozně mrzí.
Hairspray (2007)
Nejnudnější a nejtrapnější film!
Elfen Lied (2004) (seriál)
Aren't we all monsters inside? -Lucy
Toradora! (2008) (seriál)
Skvělej opening, skvělej ending, nejskvělejší postavy, boží facky a super bitky:D Čekal jsem skvělej konec, ale moc se to nepovedlo . Přesto si myslim, že je Toradora nejlepší středoškolský drama anime vůbec. "My happiness can only be made with my own hands." -Kushieda Minori
Fate/stay night (2006) (seriál)
Vadilo mi, že se hodně zaměřovalo na Rin a Shiroa, protože jsme se o ostatních nic moc nedozvěděli. Ale strašně mě to bavilo a všechny postavy,až na Shiroa, byly bombový!
Dark Oracle (2004) (seriál)
Nejlepší seriál, který kdy byl na Jetixu.
School days (2007) (seriál)
Ten kluk mě dováděl k šílenství. Skvělý zakončení!
Mirai nikki (2011) (seriál)
Jukiterovi bych dal facku. Nebo dvě, pls. Přestože se každým dílem stupňovala moje chtíč dát mu pár koňarů, tak se zárověň i stupňovala originalita. A mě to každým dílem bavilo víc a víc. Námět je prostě bezva! Jedno z nejlepších anime vůbec :) „If today is the worst day ever – tomorrow has to be better." -Ikusaba Marco
Hodně štěstí, Charlie (2010) (seriál)
Někdy to pobaví, ale to je tak vše.
Higaši no Eden (2009) (seriál)
Strašně zbytečný anime.