Recenzie (186)
Saw 3D (2010)
Teď to mám teda dost zamotaný.
Náhradníci (2006) (seriál)
Prasečí nosy se povedly :)
16 želaní (2010) (TV film)
Jeden z nejlepších filmů na Disney Channel.
Bibi Blocksbergová 2 (2004)
Už nikdy. Prosím.
SpongeBob v šortkách (1999) (seriál)
Tahle věc mě začíná dovádět k šílenství. Žádné nové díly a všem postavičkám bych nejraději vrazil.
Bazén (2001)
Všechno šlo podle plánu vraha! Divný, co? Ne, nic jinýho jsem nečekal.
Traja cudzinci (2008)
Horor o trochu horší než Ils, ale přesto výbornej. Jenom by se mi asi líbilo víc, kdyby "oni" byly nějak spojeni s hlavními postavami.
Nepremožiteľné zlo (2005)
Super horor od mého favorita. Nenudil jsem se, i když rozjezd byl jenom trošičku pomalý.
Pád do tmy (2005)
Lekačky byly skvělý, příšerky ještě lepší a nejhorší na celým filmu byl asi otevřený konec, ale 2 díl to napravil :)) Každopádně, The Descent považuju za nejlepší horor všech dob.
Pevné puto (2009)
Nezapomenutelnej film!